וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלינטון ואובמה ביחד? זה לא רעיון טוב"

ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ומבכירי המפלגה הדמוקרטית, דוחה את ההצעה לפיה שני המועמדים הדמוקרטים ירוצו במשותף

"זה לא רעיון טוב שהילרי קלינטון וברק אובמה ירוצו במשותף לבית הלבן". כך אמרה ננסי פלוסי, יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ומבכירי המפלגה הדמוקרטית בראיון לרשת הטלוויזיה סי. אן. אן, שישודר במלואו היום (שישי).

בתשובה לשאלת המראיין לארי קינג, אמרה פלוסי כי ראוי שהמועמד שתבחר המפלגה לנשיאות ארה"ב יבחר בעצמו את מועמדו/ה לתפקיד סגן הנשיא. "יש מספיק אנשים מוכשרים שיכולים למלא את התפקיד". בנוסף, חשוב לדבריה לזכור, שהמועמדים לתפקידי הנשיא וסגן הנשיא מטעם המפלגה לא רק יצטרכו לרוץ יחד, אלא כנראה גם להוביל את המדינה יחד.

לפי סקרים שונים, בוחרים דמוקרטים רבים מעוניינים שקלינטון ואובמה ירוצו במשותף לבית הלבן. גם חברי קונגרס דמוקרטים הביעו תמיכה ברעיון בניסיון לסיים את המירוץ המכוער ולמנוע קרע במפלגה, אך מטבע הדברים המועמדים עצמם פחות מתלהבים ממנו.

עם זאת, לפני מספר שבועות הודתה קלינטון כי "ייתכן שזה מתקדם לשם". בראיון לרשת הטלוויזיה סי. בי. אס הוסיפה הסנאטורית כי "בתחילה עלינו להחליט יהיה הראשון. אני חושבת שזו צריכה להיות אני".

ביום רביעי גברה קלינטון על אובמה בפער של עשרה אחוזים בפריימריז במדינת פנסילבניה עם זאת, אובמה עדיין מוביל במספר הצירים הנבחרים. ב-6 במאי ייערכו פריימריז במדינות צפון קרולינה ואינדיאנה. על פי ההערכות, אובמה ינצח בצפון קרולינה, ואילו התוצאה באינדיאנה תקבע את גורל המירוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully