וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופולריות של בוש בשפל, אז הוא רוקד

שיא חדש של 69 אחוזים מהאמריקאים אינם מרוצים מתפקודו של נשיאם. הוא, בתורו, התפנה לרקוד עם חברי תזמורת הלוויות בניו אורלינס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש פצח אתמול (שני) בריקוד מאולתר עם חברי תזמורת הלוויות של ניו אורלינס. בוש היה בניו אורלינס לרגל פסגה שנתית בנושא הסכם הסחר החופשי של צפון אמריקה (NAFTA). לדברי הנשיא, האירוע נערך בעיר הדרומית על מנת להדגיש את תחייתה של "העיר האמריקאית הגדולה", שהיתה ידועה בעבר בחיי הלילה הערים ותרבות הג'ז.

ממשל בוש ספג ביקורת עזה על תגובתו להוריקן קטרינה באוגוסט 2005 – אסון הטבע הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. לדברי המקטרגים, החלמת העיר היתה איטית מדי. "רציתי לשלוח מסר ברור לתושבי המדינה – ניו אורלינס פתוחה לעסקים. זהו מקום טוב לבקר ולאחר אסון קטרינה זוהי עתה עיר של תקווה".

לאור הסקר שפורסם היום בגאלופ, על מידת הפופולריות של הנשיא, נדמה שאין לו יותר מדי סיבות לרקוד. מסתבר ש-69 אחוז מהנשאלים ציינו כי אינם מרוצים מתפקודו - שיא חדש מאז שגאלופ החלו למדוד את שביעות הרצון של האמריקאים, אי שם בימי פרנקלין רוזוולט. שבעי הרצון מונים 28 אחוזים, שווה לשפל הקודם של הממשל.

מי שמחזיק בשיא המפוקפק של אחוז תומכים הנמוך ביותר אי פעם הוא הנשיא הדמוקרטי הארי טרומן, שרק 23 אחוזים היו מרוצים מהעבודה שעשה בבית הלבן. בין לבין, 63 אחוזים מהאמריקאים, עוד שיא חדש, אומרים כעת שהפלישה לעירק הייתה טעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully