וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס יודיע היום אם יקבל הצעת קרטר לרגיעה

נשיא ארה"ב לשעבר נפגש אתמול עם ראש הלשכה המדינית של חמאס וביקש ממנו להפסיק את ירי הרקטות כמחווה של רצון טוב

ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל יודיע היום (ראשון) על תגובת הארגון להצעתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ימי קרטר, לרגיעה ברצועת עזה. כך מסר סגנו של משעל, מוסא אבו מרזוק. לדבריו, לצורך קבלת ההחלטות תקיים היום הנהגת חמאס בדמשק התייעצויות עם ראשי חמאס בעזה.

נשיא ארצות הברית לשעבר ג'ימי קרטר נפגש אתמול עם חאלד משעל בדמשק ודן איתו בעסקת חילופי האסירים, בהפסקת אש ובמצור המוטל על רצועת עזה.

חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוחמד נזאל, מסר לרשת "אל-ג'זירה" כי יועציו של קרטר קיימו אתמול פגישות עם בכירים בחמאס ודנו עימם בפרטי העסקה לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. נזאל מסר עוד כי קרטר ביקש ממשעל להפסיק את ירי הרקטות כמחווה של רצון טוב.

בתוך כך, דוברו של קרטר מסר לעיתון "אל-חיאת" כי קרטר צפוי לשוב לישראל בתום ביקורו במזרח התיכון ולעדכן את בכירי הממשל בישראל בתוצאות פגישותיו בדמשק עם נשיא סוריה בשאר אסד ועם משעל.

מקור בכיר בחמאס מסר לעיתון, כי משעל דרבן את קרטר לפעול למען הסרת המצור מעל הרצועה. עוד נמסר כי משעל מסר לקרטר כי "חמאס לא יתנגד לשום הסכם שיגבשו יושב ראש הרשות אבו מאזן וראש הממשלה אהוד אולמרט, אם העם הפלסטיני יהיה שבע רצון ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully