וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הדמוקרטים מעדיפים את אובמה

ימים ספורים לפני הפריימריז בפנסילבניה, זוכה אובמה ליתרון של 13% על קלינטון בקרב המצביעים הדמוקרטים ברחבי ארה"ב

הסנטור ברק אובמה ממשיך לצבור מומנטום: סקר שנערך בקרב הבוחרים הדמוקרטים ברחבי ארצות הברית מעניק לסנטור מאילינוי יתרון של 13% על יריבתו, הילרי קלינטון. אובמה זכה היום גם לתמיכה מכיוון בלתי צפוי: רוברט רייך, שר העבודה בקבינט של נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון, הודיע כי הוא מעדיף את אובמה על פני הילרי.

במטה של קלינטון מקווים כי ניצחון דו ספרתי בפריימריז בפניסלבניה בשבוע הבא יגרום למהפך בדעת הקהל של המצביעים הדמוקרטים ויחזיר אותה למירוץ. עם זאת, סקרים שפוסרמו היום מצביעים על יתרו חד ספרתי לקלינטון. פרשנים מעריכים כי ניצחון דחוק של קלינטון על אובמה בפנסילבניה יגביר את הקולות בצמרת המפלגה הדמוקרטית הקוראים לפרישתה מן המירוץ. במפלגה הדמוקרטית מודאגים מהעלייה בפופולריות של המועמד הרפובליקני, ג'ון מקיין, וזוקפים זאת להמשך ההתקוטטות בין אובמה לקלינטון.

הילרי קלינטון מצידה לא זנחה את הקמפיין השלילי נגד אובמה. בשיחה עם כתבים בפילדלפיה אמרה קלינטון כי "אובמה הוא אדם חלש מדי ולא מסוגל להתמודד עם הלחץ הכרוך בלהיות נשיא". קלינטון אמרה את הדברים בתגובה לטענותיו של אובמה כי העימות שנערך ביניהם לפני יומיים לא היה הוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully