וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה לא מכבדת את אחי שנהרג בעזה"

חן עבדתי, אחותו של מתן שנהרג אתמול ברצועה, סיפרה כי אף נציג ממשלה לא הגיע להלוויה או יצר קשר עם המשפחה. "איזו מין מדינה זו?"

"אנחנו מאוד מאוכזבים מכך שהממשלה לא כיבדה את המוות של מתן. אף נציג לא בא להלוויה, לא התקשר להביע תנחומים, אחרי כל מה שהוא עשה למען המדינה. איזו מין מדינה זו?", כך אמרה חן עובדתי, אחותו של סמל מתן עבדתי, בן 19 ממושב פטיש שבנגב, שנהרג אתמול לפנות בוקר בהתקלות של כוח גבעתי עם חמושים ברצועת עזה.

בראיון לרדיו דרום אמרה חן: "כל כך כואב שאחי נהרג למען המדינה שלנו. איזשהו נציג של הממשלה היה יכול להגיע, לעשות משהו. זה כל כך כואב לנו".

לפני כשנה וחצי מת אביו של מתן בעקבות מחלה. בנוסף לחן בת ה-21, למתן אח צעיר בן 14. מתן הובא אתמול למנוחות בבית העלמין באופקים. בהתקלות אתמול נהרגו גם סמל מנהאש אלבניאת, בן 20 מהיישוב כסייפה וסמל דוד פפיאן, בן 21 מתל אביב.

גורם צבאי בכיר אמר לוואלה! חדשות בעקבות הארוע, כי הכוח פעל באופן נכון, אם כי "כשנלחמים באזור כזה לא ניתן לעשות הכל בצורה מושלמת. במלחמה צריך להסתער, אין דרך טובה יותר. במלחמה מול טרור חייבים להיות במגע קרוב, ולדעת שבמקרים כאלו אין 100 אחוז הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully