וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה תוספת שכר של 5% למגזר הציבורי

הסכם שכר חדש לעובדי המגזר הציבורי נחתם הבוקר בין האוצר ליו"ר ההסתדרות. בר-און: "מדובר בהסכם אחראי שמבטיח שקט תעשייתי"

הממונה על השכר במשרד האוצר אלי כהן ויו"ר ההסתדרות עופר עיני, חתמו הבוקר (חמישי) על הסכם שכר חדש במסגרתו תינתן תוספת שכר בשיעור של 5% לעובדי המגזר הציבורי. שר האוצר, רוני בר-און, ברך על חתימת ההסכם ואמר כי הוא הישג חשוב ומרכזי. "מדובר בהסכם אחראי המיטיב עם העובדים והגמלאים, אך גם לוקח בחשבון את המגבלות התקציביות של הממשלה ואת יכולות המשק", אמר בר-און. הוא הוסיף כי "ההסכם מבטיח שקט תעשייתי ולכן יאפשר פעילות כלכלית תקינה של המשק".

יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר כי "התוספות שקיבלו הגמלאים מבטאות את המחויבות של העובדים השייכים להסתדרות לחבריהם שפרשו לגמלאות. ההסכם מוכיח שהעובדים והגמלאים, אחד הם".

על-פי ההסכם תינתן לעובדים תוספת שכר בעלות של 5% על פי הפריסה הבאה: 1.5% החל מינואר 2008, 1.5% נוספים החל מדצמבר 2008 ו-2% נוספים המשלימים ל-5%, החל מדצמבר 2009. בחודשים הקרובים ינהל כל איגוד מקצועי מו"מ מול הממונה על השכר באוצר על הסכם שיקבע את חלוקת התוספת בין העובדים באיגוד. התוספת תשולם עם חתימת ההסכם של כל איגוד ואיגוד.

בנוסף נקבע שגמלאים יקבלו את מלוא תוספת השכר בשיעור של 5% ותוענק להם תוספת שחיקה חד פעמית בשיעור של בין 5% ל-12% (בהתאם למועד פרישה) בפריסה על פני השנים 2008-2010. עוד נקבע, שתוקם קרן לרווחת הגמלאים ובהתאם לזאת, יקצו המעסיקים אחת לשנה סכום בגובה 393 שקלים עבור כל גמלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully