וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצב בעזה קשה, אך סבלנו יותר חשוב לנו"

כך אמר שר הביטחון בעקבות מות שלושת חיילי צה"ל והפעולות בעזה בהן נהרגו 18 פלסטינים. "עמדנו בהרבה מבחנים ונביא פתרון גם לירי הקסאמים"

שי מכלוף

"אנחנו רואים וערים לסבל של תושבי עזה, המצב שם קשה, אבל יותר חשוב לנו הסבל של תושבי עוטף עזה, של תושבי שדרות, של תושבי אשקלון ושל חיילי צה"ל שעומדים על המשמר". כך אמר אמש (רביעי) שר הביטחון אהוד ברק בישיבת מרכז מפלגת "העבודה".

"אנחנו במלחמה מתמשכת, ואויבנו, גם לאחר 60 שנה, לא מקבלים את עובדת היותנו כאן", המשיך ברק. "חלק מהמלחמה הזו הוא לפעול לא מתוך גחמה או מהבטן, אלא בהפעלת שיקול דעת. אנחנו עושים הכל בצורה יסודית כדי שהאירועים האלה לא יחזרו ולא יישנו ואנחנו מנסים להפחית את הסבל של כולנו".

ברק התייחס למותם של שלושת חיילי צה"ל היום, ואמר כי "חיילי צה"ל נלחמים באומץ במלחמה מתמשכת, יומיומית, גם במקום שבו נפלו לוחמי גבעתי הלילה. בזכותם של חיילי צה"ל יכולים אזרחי ישראל לחגוג את ליל הסדר ולהשתתף בחגיגות העצמאות".

עוד אמר השר כי "עמדנו במבחנים קשים לא פחות גם בעבר, מטרור מתאבדים ברחובות ישראל וירי הקטיושות בגליל, ובכל המבחנים הללו עמדנו והבאנו פתרונות. אנחנו נביא פתרון גם לירי הקסאמים, זה לא "זבנג וגמרנו", זה לא יקרה מחר או מחרתיים אבל אנחנו נביא פתרון כמו שהבאנו פתרונות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully