וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאריות האוכל מהסדר יכולות להציל חיים

עמותת אהב"ה תערוך גם השנה מבצע לאיסוף שאריות מזון בליל הסדר. "אנו מתחננים שתחשבו על הכלבים והחתולים הרעבים ותתקשרו לעזור"

כולנו מכירים את התמונה של שולחן הסדר לאחר הארוחה החגיגית – בכל בית יהודי טוב יש כמות אוכל גדולה בהרבה מהכמות הנדרשת למספר הסועדים. ולכן, השאריות הן רבות. השנה, במקום להמשיך ולאכול את השאריות במשך כל חול המועד, או להשליך אותן לפח, אתם יכולים להציל חיים באמצעותן.

כמו בשנה שעברה, גם השנה תערוך עמותת אהב"ה מבצע לאיסוף שאריות האוכל משולחנות הסדר ברחבי המדינה. בעמותה מציינים שהשנה יש למבצע זה חשיבות רבה במיוחד משום שאספקת המזון לעמותה הופסקה בגלל חובות כבדים וכלבים וחתולים רבים סובלים רעב. לדברי החברים בעמותה, המזון שאתם תזרקו לפח עשוי להציל חיי כלבים וחתולים שאחרת ימותו ברעב. כמו כן, ציינו שם, כי מדובר בפרוייקט שיחסוך מהסביבה טונות רבות של אשפה.

"המשכנו להציל עוד ועוד כלבים וחתולים שחייהם היו בסכנה" אומרת אתי כהן, מתנדבת בעמותת אהב"ה. "לא יכולנו לתת להם למות, למרות שידענו שנשקע בחובות כבדים". מתנדבי עמותת אהב"ה לקחו הלוואות אישיות כדי לממן את הצלת בעלי החיים, אבל גם כסף זה נגמר.

"אנו מתחננים שתחשבו על הכלבים והחתולים הרעבים ותתקשרו לעזור", אמרו בעמותה. בנוסף לתרומות מזון, בעמותת אהב"ה זקוקים למתנדבים בעלי כושר ארגון, לנהל את הפרוייקט המורכב של איסוף שאריות המזון והעברתן לכ-600 מתנדבי אהב"ה המטפלים בכלבים ובחתולים חסרי בית בכל הארץ. בעמותה זקוקים גם למתנדבים עם רכב.

המעוניינים לסייע יכולים להתקשר למספר טלפון 9830145-04 עד 23:00, או למספר 9588833-09 בשעות אחר הצהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully