וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון:" אובמה אליטיסט ומתנשא"

המתמודדת הדמוקרטית ממשיכה בקו האישי נגד אובמה: אמרה כי דבריו על תושבי פניסלבניה המרירים פגעו בתדמית המפלגה הדמוקרטית

הסנטורית הילרי קלינטון המשיכה הלילה (שני) בקמפיין השלילי שהיא מנהלת בעקביות נגד יריבה, הסנטור ברק אובמה. בכנס דתי פנסילבניה, בו התארחו בנפרד שני המועמדים, תקפה קלינטון שוב את את התבטאותו של אובמה על כך שתושבי הערים הקטנות במערב התיכון הם "מרירים ואנטיפתיים". קלינטון אמרה כי "הדברים האלו מראים כי אובמה הוא מתנשא ואליטיסט". לדבריה, "דברים כאלו מזיקים בסופו של דבר לכל המפלגה הדמוקרטית ויוצרים לה תדמית מנותקת ואטומה".

אובמה, שב והתנצל על הדברים ואמר כי "בשום אופן לא התכוונתי לפגוע באמונותו ובאורח חייו של אף אדם בארצות הברית. לדבריו, "אני מודע לכך שהתבטאתי בצורה מגושמת, אבל חבל לי שיריביי הפוליטים עושים שימוש ציני בדבריי ומשקיעים מאמץ בהתקפות אישיות, במקום לחשוב על דרכים לשיפור המצב במדינה".

במטה של קלינטון מקווים כי התבטאותו האומללה של אובמה תבטיח לה את הניצחון בפריימריז בפנסילבניה, שצפויים להתקיים בשבוע הבא. סקרים אחרונים מצביעים על יתרון לקלינטון בעיקר בקרב הקהילה ההיספנית.

בכנס הדתי התייחסו השניים לסוגיות הקשורות להפלות, יחס בין דת למדינה והמצב ההומניטרי במדינות העולם השלישי. השניים סירבו להשיב יחד על השאלות,וכל אחד עלה לבימה בנפרד. במהלך הכנס, הם חזרו על תמיכתם בהפלות למורת רוחם של קהל המאמינים שנכח באולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully