וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מאיים בהרג שרים ישראלים

בכיר בארגון איים כי אם ישראל תפגע בשרי חמאס, יתנקש הארגון בשרים ישראלים לפי העקרון "מנהיג תחת מנהיג"

"במקרה של אווילות ישראלית של פגיעה במנהיגי או שרי חמאס, יגיב הארגון באותו אופן". כך איים היום (שבת) בכיר חמאס מושיר אל-מסרי. הדברים נאמרו בתגובה לאיומי בכירים ישראלים לפגוע בבכירי חמאס בעזה.

על פי דיווח סוכנות הידיעות הגרמנית אמר אל-מסרי, כי "אל מול האיומים הישראלים לחסל את ראש הממשלה איסמעיל הניה, שרים או כל מנהיג אחר, גדודי עז א-דין אל-קסאם יגיבו לפי העיקרון של מנהיג תחת מנהיג ושר תחת שר".

ביום חמישי קרא יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן "לגבות את מלוא המחיר" מראשי חמאס. ליברמן אמר כי עד שהם לא ישלמו "מחיר מעשי" על הפיגועים נגד ישראל, "שום דבר לא ישתנה", והוסיף, כי "צריך להגיע להניה ולאנשיו".

בתוך כך דווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית כי ביממה האחרונה הרג צה"ל שמונה פלסטינים במחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז רצועת עזה. על פי הדיווח, ארבעה מבין ההרוגים הם ילדים, ושניים הם פעילי חמאס. 28 פלסטינים נפצעו בתקיפות אתמול, שכללו לטענת הפלסטינים תקיפות אוויריות על יעדי חמאס אך גם על בתים מאוכלסים. לפי הדיווחים הפלסטינים, מרבית כוחות צה"ל שנכנסו לשטח הרצועה עזבו עד שעות הערב. מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר בפעילות שגרתית וכי לא היו נפגעים מקרב החיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully