וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו מעצר בינלאומי נגד "הרב המתעלל"

הרב אליאור חן חשוד שהיה "הסמכות הרוחנית" מאחורי ההתעללות המחרידה בילדים, בה חשודה האם מירושלים. הערכה: מסתתר בחו"ל

המשטרה הוציאה היום (שישי) צו מעצר בינלאומי נגד הרב אליאור חן, שעל פי החשד היה ה"סמכות הרוחנית" מאחורי פרשת האם החשודה בהתעללות בשמונה ילדיה בירושלים, לכאורה לפי הוראות תלמידיו של חן. הוא עצמו נעלם לאחר חשיפת הפרשה, ולפי ההערכות הוא מסתתר בחו"ל. בפרשה נעצרו עד כה חמישה חשודים, האם עצמה וארבעה גברים.

לפי כתב האישום נגד האם, מסכת ההתעללות נגד ילדיה כללה טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים והאכלה בצואה. באחד המקרים נאשמת האם, שיחד עם חברים נוספים היכתה באגרופים את בנה בן השלוש וחצי בראשו עד שהתמוטט וסבל מדימום תוך גולגולתי, ובמקרה אחר ששרפה עם שותפים את גפיו של ילד אחר, ואז הם שפכו אלכוהול ומלח על הכוויות. לפי החשד, ההתעללות נעשתה במצוות אליאור חן ותלמידיו, על מנת "לעשות תיקון, לילדים ו"להוציא מהם את השדים".

בתוך כך, מעצרם של ההורים ממושב אחיעזר, החשודים בהתעללות בארבעת ילדיהם הוארך היום בשלושה ימים בבית משפט השלום בראשון לציון. החשד בהתעללות עלה לאחר שהבעל, בן 47, נעצר בעקבות תלונה של אשתו, בת 29, על אלימות קשה. במהלך החקירה עלה חשד כי שני ההורים התעללו בילדים, בני שנה עד שמונה, וגם האם נעצרה. לטענת המשטרה, עדות שניים מהילדים שניתנה לחוקר ילדים מאששת את החשדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully