וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לערוך עימות בין קצב לא' מבית הנשיא"

עו"ד אלדד יניב, המייצג את המתלוננת, כתב ליועץ המשפטי מזוז כי "לא יתכן שעימות בין קורבן עבירת מין לחשוד הפך מיותר בפרשה"

עורך הדין אלדד יניב שיגר היום (חמישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, ובו קריאה לקיים עימות בין מרשתו, המוכרת כ"א' מבית הנשיא", לבין הנשיא לשעבר משה קצב, בטרם יוגש נגדו כתב אישום.

בעימות כזה, לטענת עו"ד יניב, יוכלו להיבדק "הפערים" וה"חורים" שקיימים לכאורה בגירסתה של המתלוננת מבית הנשיא. במכתב נאמר, כי "לא יתכן כי עימות בין קורבן עבירת מין לחשוד, כלי חקירה יומיומי בכל חקירה שעניינה עבירת מין, הפך מיותר בפרשת קצב".

עוד נכתב, כי מאחר והסדר הטיעון אינו קיים עוד, יש מקום לבצע הערכה מחודשת של הראיות בפרשה, ובכללן אלו הנוגעות לעניינה של א'. עו"ד אלדד ציין, כי מכיוון שאין דרך טובה יותר לטהר שם מאשר בהליך משפטי, "יש להניח כי הנשיא לשעבר יברך על החלטתך לצרף את שולחתי לכתב האישום".

שלשום פנתה א' מבית הנשיא, שהתלוננה נגד נשיא המדינה לשעבר משה קצב על אונס, ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז באמצעות עורך דינה אלדד יניב, בדרישה לבחון מחדש את כתב האישום החדש שיגובש נגד קצב, על מנת שיצרף אותה לכתב האישום. כזכור, תלונתה של א' לא נכללה בסופו של דבר בכתב האישום שהמדינה הגישה נגד קצב. בנוסף, ביקש עו"ד אלדד לעיין בכל חומר החקירה הרלוונטי לענייניה של א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully