וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום: לא אתמודד מול נתניהו עד הבחירות

חבר הכנסת והשר לשעבר אמר בראיון לוואלה! Live כי הוא ונתניהו מאוחדים סביב מטרה משותפת: החלפת ההנהגה הנוכחית

מערכת וואלה!

(עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

בראיון לוואלה! Live אמר היום ח"כ סילבן שלום (ליכוד) כי אין בכוונתו להתמודד מול יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו על ראשות מפלגת הליכוד. "לא השתתפתי בפריימריז הקודמים במפלגה כי טענתי שהן לא לגיטימיות. למרות זאת קיבלתי את ההכרעה. אנחנו מאוחדים סביב מטרה משותפת: החלפת ההנהגה הנוכחית".

שלום הדגיש שוב ושוב כי על הליכוד לחזור לדרכו של מנחם בגין: "גם מבחינת ביטחון וגם מבחינה חברתית כלכלית – כלכלה חופשית תוך הנפת הדגל החברתי". בנוסף, הודה שלום כי "בליכוד פשו גם מקומות של שחיתות" וכי עליו לשוב למופת היושר והצניעות שהציב בגין. לטענתו, "אין שכר ועונש לשחיתות וליושר אישי בפוליטיקה הישראלית".

שלום התייחס לעתידו הפוליטי של ראש הממשלה אהוד אולמרט ולעתידה של מפלגת "קדימה" שסיכוייה לשרוד "שואפים לאפס", כלשונו. הוא סבור כי "אולמרט לא יכול להגיע להסכם מדיני עם הפלסטינים שיהיה קביל על העם כי הוא לא מייצג את העם. גם אבו מאזן ובוש הם ברווזים צולעים". לדבריו, "אולמרט הגיע למסקנה שכדי לשרוד הוא צריך הסכם וירטואלי שאחריו יקרא לבחירות מוקדמות. לכן אהוד ברק רוצה לצאת מהממשלה ולבני רוצה להפיל אותה. הם מבינים שאולמרט עלול לשקם את מעמדו וללכת לבחירות על סמך ההסכם שהוא חושב שיציל אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully