וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה: בית המשפט זיכה חשוד ברצח

שנה שלמה ישב מוחמד אל-עלימי בכלא בחשד שרצח קשישה. היום זיכה אותו ביהמ"ש, לאחר שהפרקליטות חזרה בה מכתב האישום

בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה היום (חמישי) את מוחמד אל-עלימי בן 41, תושב בית לחם, שהואשם ברצח מרים נמר בת 84, בחודש אפריל בשנה שעברה. נמר הותקפה באכזריות במהלך שוד בכניסה לביתה בבאר שבע, וכעבור חודשיים מתה מפצעיה. כפי שפורסם לראשונה ברדיו דרום, פרקליטות מחוז דרום התבססה על שיחותיו של אל-עלימי עם מדובב, וניתוח תקשורת סלולרית בין הטלפון הנייד שנגנב מהקשישה ובין הטלפון של הנאשם ואחותו. יחד עם זאת, בגלל הליקויים בתמלילי המדובב והראיות הנסיבתיות, חזרה בה הפרקליטות מכתב האישום.

"עברו עליי המון לילות ללא שינה, הייתי מדבר עם עצמי", אמר היום אל-עלימי. "כל הזמן אמרתי לחוקרי המשטרה שאני חף מפשע, שאני לא יודע על מה הם מדברים. אני אומר היום תודה לאלוהים. פשוט אין לי מילים. זה כואב כשאתה יושב שנה על משהו שלא עשית. קברו אותי חי, אבל אני מתכוון להמשיך בחיי".

"זה יום עם תחושות מעורבות", סיפר עורך דינו של אל-עלימי קובי סודרי, "יש כאן שמחה גדולה מהעובדה שהצלחנו לשחרר אדם חף מפשע. אבל אני גם עצוב, כאזרח, שאישה זקנה נשדדה ומתה מפצעיה, והמשטרה ניהלה חקירה כושלת ולא מצאה את האיש שביצע את המעשה. ניסו להלביש תיק על אדם שהתברר כי הוא חף מפשע, וכעת, אחרי כל העוול שנגרם לכל המעורבים בפרשה, הרוצח האמיתי מסתובב בחוץ ואיש לא יודע מי הוא. נעשתה כאן עבודה חובבנית ושלומיאלית. במשטרה צריכים לעשות בדק בית".

בית המשפט המחוזי הרשיע את אל-עלימי בעבירה של שהייה בלתי חוקית וגזרה עליו תשעה חודשי מאסר בפועל, בניכוי ימי מעצרו עד כה. היום ישוחרר אל-עלימי לחופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully