וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 באפריל - עכשיו הריאליטי

מי צריך להמציא מתיחות, כשהמציאות מספקת לנו כל כך הרבה סיפורים מופרכים? אודי הירש ורועי כ"ץ מביאים עשר דוגמאות

שמעון פרס בבית הנשיא – וסוניה לא

כאן מדובר בספק אחד באפריל, ספק נס פך השמן. האיש שהתפרסם כמי שאינו יכול לנצח בחירות לוועד בבית פרטי, מצליח לשבור את הנאחס ולהיבחר לנשיא המדינה. מה זה אומר בעצם? שרובי ריבלין בבית הנשיא זו לא מתיחה? שסוניה נכנסה לכזה הלם שסוף סוף הצטרפה לשוק הפנויים פנויות בתל אביב? לעולם כנראה לא נדע. (צילום: בוצ'צ'ו)

וינוגרד כבר נעלם – ואולמרט עדיין כאן

הציבור שונא אותו. שר הביטחון שלו לא סופר אותו. מפלגתו מפולגת ולא מתפקדת. הוא מסובך עד צוואר בשלל פרשיות משפטיות. הוא סובל מסרטן הערמונית. אבל אהוד אולמרט, שמלכתחילה לא אמור היה להגיע לעמדה כה רמה, מסרב להיעלם מחיינו, למרות דו"ח וינוגרד, הכישלון מול החמאס והמינויים העלובים לשרים. במקרה הזה, ברור שהבדיחה על חשבוננו. (צילום: רויטרס)

עמרי שרון בכלא – ואין חנינה

רק בישראל עברייני מין מקבלים עבודות שירות ופוליטיקאים נשלחים לכלא על עבירות כלכליות זניחות. מי היה מאמין שקצב ימשיך לשגע מהבית בקריית מלאכי את כל מערכת המשפט, אבל עמרי הלך ישר לכלא אחרי שהודה וחסך לבתי המשפט את הביזיון הכרוך במשפט ארוך ומייגע. הוא אפילו דוחה על הסף את כל הצעות החנינה. רגע, אתם בטוחים שמדובר באיש ציבור ישראלי?

שיחות עם חמאס - וטילים באשקלון

זה מה שיפה במדיניות הביטחונית של ממשלת ישראל: כל יום הוא כמו האחד באפריל. הארגון שהמציא את המחבלים המתאבדים, זרוע הביצוע האירנית, יורי הקסאמים והחולמים על השמדת ישראל נהנה לנהל מו"מ (לא ישיר, כמובן) מול ממשלה רופסת שאינה מצליחה לעמוד במילה שלה עצמה. אז מה מדהים יותר, לדבר עם החמאס או לראות טילים מתפוצצים בלב אשקלון? (צילום: שי מכלוף)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

לא שירתת? – אסור לך לשיר!

במדינה מערבית, מתקדמת, שמתיימרת להיות נאורה, אי שירות בצבא הפך לאות קין. בקמפיין פופוליסטי ועלוב, בהנהגת ראש אגף משאבי אנוש היוצא, אלוף אלעזר שטרן, מהלך צה"ל אימים על אמנים שלא שירתו, מבטל את הופעותיהם אפילו באירועי צדקה וקורא לערוצי הטלוויזיה לנהוג כמוהו. ובמקום שהאיש יוקע ויוכרז כתמהוני, מצטרפים אליו ראשי עיריות, פוליטיקאים ואנשי פרסום, שמתיימרים ברוב חוצפתם לקבוע את תו התקן לישראליות אמיתית.

עזמי בשארה נעלם – המרגל שלא שב?

כבר הספקנו להתרגל לכך שהדובר הרהוט והקיצוני ביותר של ערביי ישראל, אחד האנשים האינטליגנטיים בפוליטיקה הישראלית והאיש שהציג את מועמדותו לראשות הממשלה ב-1999, נמצא בגלות הירדנית יותר משנה, אחרי שברח מישראל עקב חשדות בריגול למען החיזבאללה. עוד מעט נתרגל גם לקריאות המתובלות בגזענות להוציא את חברי הכנסת הערבים מחוץ לחוק, שעד לפני מספר שנים היו נחלתם של השוליים הסהרוריים, ולאחרונה זכו ללגיטימציה ונכנסו בצורה חלקה למיינסטרים.

אלכסנדר חוגג בנמיביה – ועשירי ישראל גם

האמריקנים דופקים לעצמם על המצח ולא מאמינים איך בכירי עולם העסקים הישראלי שיגרו עצמו לנמיביה כדי לחגוג עם קובי אלכסנדר את בר המצווה של בנו. אלכסנדר, בעבר מבכירי עולם ההיי טק, הוא על פי ה-FBI עבריין נמלט לכל דבר ועניין, שברח עד אפריקה מפחד מערכת המשפט בארה"ב. האמריקאים רואים ולא מאמינים, אבל אצל היהודים הרי כל ישראל חברים (במיוחד אם הם עשירים).

ארקדי גאידמק קונה – וישראל מוכרת

אנחנו כבר לא מופתעים מהשאיפות הפוליטיות של ארקדי גאידמק ומהשתלטותו המוחלטת על הכדורגל הישראלי באמצעות בית"ר ירושלים. אפילו רכישת רדיו 99 והצטרפותם של לוחמי צדק כעמנואל רוזן לשורותיו לא מרגשת אף אחד. אבל פרסומת לפלאפון? תוכנית בערוץ 2?! לאן מועדות פניו של האיש האניגמטי הזה? לא בטוח שאנחנו רוצים לדעת את התשובה.

הישרדות מנצחת את 2 – ומשה עוד כאן

אחרי שנים של השתרכות מאחורי האימפריה של ערוץ 2, ערוץ 10 סופסוף מנצח. יותר מכך: האחראית להישג היא תוכנית ריאליטי קנויה, מעצבנת ונמרחת כמסטיק, שאת משתתפיה הנודניקים יש להשאיר באי בודד, ושהשתלטה לחלוטין על השיחות בפינות הקפה במקומות העבודה ברחבי הארץ. וחוץ מזה, משה עוד לא הודח, וזו חייבת להיות מתיחה.

חיים יבין הולך – מגל ומילר באים?!

מהפך? לא נכחיש זאת. חיים יבין הולך הביתה זו חתיכת מתיחה של 1 באפריל ולצערם של המעטים שצופים עדיין בערוץ אחד, החבר'ה ברוממה החליטו לממש אותה. האיש שתמיד היה שם החליט לתלות את הז'קט ולראשונה יש טלוויזיה בישראל בלי האיש, האגדה והסמל. האנשים שהחליפו אותו בהגשת מהדורת החדשות המרכזית הם ינון מגל ומירב מילר. בעצם, זה מופרך מכדי להיות מתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully