וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זדורוב סיפר לי איך חתך את תאיר"

המדובב של החשוד ברצח תאיר ראדה סיפר בבית המשפט, כי זדורוב הודה ברצח ואמר שנשבר בגלל יחס הרשויות והישראלים אליו

"הוא אמר שהוא נכנס בשקט אחריה וחתך אותה. הוא גם הדגים לי איך" – כך סיפר המדבב ששהה עם רומן זדורוב, החשוד ברצח התלמידה תאיר ראדה, בתא המעצר בחקירתו. פרוטוקול החקירה הותר היום לפרסום, וממנו עולה כי זדורוב התוודה בפני המדובב על הרצח, ואף הדגים מספר פעמים כיצד בוצע הרצח.

לדברי המדובב, זדורוב התוודה גם כי נשבר בעקבות התנהגות התלמידים בבית הספר כלפיו. "עצבנו אותו חזק, הוא סיפר לי שהיו עושים לו כל מיני דברים שם, הילדים", אמר. "היו מכבים לו את החשמל, סיגריות היו מבקשים ממנו ולכלוכים כל מני מצד הילדים, והוא היה מרגיש שאפילו שהוא שם מוזיקה בווקמן, היה מרגיש את המבטים של הילדים שמדברים לכיוון שלו וכל זה התאסף אצלו והוא היה כבר על סף שבירה".

בנוסף, המדובב סיפר כי לדברי זדורוב, כבר כשהגיע לעבוד בבית הספר היה במצב נפשי בעייתי. "הוא אמר שגם פה בארץ הוא הצטרך לעבוד בכל מיני חלטורות ואין לו תעודת זהות. ומשרד הפנים לא נותן לו תעודת זהות. וכל זה הכביד עליו - היחס של האנשים בכלל אליו, מסתכלים עליו בתור רוסי ולא בתור בן אדם".

לטענת המדובב, זדורוב קישר ישירות בין מצבו הנפשי לבין הרצח לכאורה: "כל זה התאסף, והוא אמר, 'אז עשיתי את זה' והוא התחיל להסביר לי איך הוא עשה את זה וכל הפרטים".

ואולם, מהפרוטוקול עולה גם כי שחזור הרצח לכאורה נעשה כמה פעמים – כל פעם בדרכים שונות. "אני קמתי, והוא אומר 'לך לכיוון השירותים' וכשישבנו הוא הראה לי משהו אחר וכשהלכנו לכיוון השירותים הראה לי אותו דבר אבל קצת שונה" סיפר המדובב. לדבריו, זדורוב הדגים כיצד הוא "הרים את היד וחותך אותה ככה שהוא אמר שהדם לא יפול לו על הבגדים".

זדורוב ופרקליטו טענו במהלך החקירה בבית המשפט כי ההודאה הוצאה ממנו בזמן שהיה במצב נפשי קשה. לטענתם, המדובב מנע מזדורוב לישון ועל כן אמר לו זדורוב כל שיידרש על מנת שיעזוב אותו לנפשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully