וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: "יותר מגוון פלילי במעשיו של ליברמן"

נדחה ערעורו של ח"כ ליברמן, שדרש להטיל חיסיון על מסמכים שנמצאו במשרדי עורך דינו בפרשת קבלת השוחד, בה הוא מעורב לכאורה

"התמונה המצטיירת היא תמונה מדאיגה, המצביעה על מעורבות לכאורה של ליברמן, בתו, ועורך הדין יואב מני, במעשים שדבק בהם יותר מאשר גוון של פלילי", כך נכתב בהחלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב היום (חמישי), על דחיית ערעורו של השר לשעבר אביגדור ליברמן, בשל שימוש בחומרים שנמצאו במשרד של עורך דינו.

ליברמן חשוד בשוחד, לאחר שלפי החשד קיבל מחברה שייסדה בתו מיכל משכורת של למעלה מ-600 אלף שקלים. בנוסף, הא חשוד בעבירות של מרמה, הפרת אמונים ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.

היחידה הארצית לחקירות הונאה ערכה חיפושים במשרד עורך הדין של ליברמן, יואב מני, אך אלו טענו כי על החומרים חל חיסיון עורך דין-לקוח. השופט דחה את הערר שהגישו ליברמן ובתו, וקבע כי תוך 30 יום תוכל המשטרה לעיין במסמכים. בית משפט השלום כבר קבע, כי המסמכים שנתפסו אינם חסויים.

בהחלטה כתב השופט שמואל ברוך, כי ליברמן "מלא טענות כרימון כלפי המדינה. הוא סבור שלאורך זמן זאת רודפת אותו, מנהל כנגדו ממש מסע צלב, אינה בוחלת באמצעים אגב ניהול החקירה נגדו, כל זאת ממטרות פסולות. התנהגות זאת, לדבריו, היא הסיבה העיקרית שבגינה אין הוא מסכים להסרת חיסיון עורך דין לקוח במסגרת החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully