וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילרמן: "שהרוצחים מסוריה לא יטיפו מוסר"

במהלך דיון סוער במועצת הביטחון, תקף שגריר ישראל באו"ם בחריפות את דמשק. שגריר סוריה: "ישראל היא מדינה טרוריסטית"

חילופי דברים קשים בין נציגי ישראל וסוריה באו"ם: השגריר הסורי, בשאר ג'עפרי, אמר הלילה (רביעי) כי "ישראל היא מדינה טרוריסטית שמבקשת לכבוש את כל מדינות ערב". במהלך דיון, שנערך במועצת הביטחון על המצב במזרח התיכון, השיב לו שגריר ישראל באו"ם, דני גילרמן כי " הרוצחים מסוריה לא יטיפו לנו מוסר על טרור". גילרמן הוסיף בציניות : "אבקש להודות לרוצחים מסוריה ולקצבים מסודן על תיאוריהם המדויקים בעניין טרור ורצח עם." לדבריו, "מעניין לשמוע הטפות מוסר מסוריה שחיסלה מתנגדים בלבנון".

קודם לכן, אמר גילרמן בדיון אחר שנערך באו"ם כי "השקט בעזה הוא מדומה. אשליית הרגיעה תביא בסופו של דבר לעוד טרור ואלימות". לדבריו, "הפצצות ממשיכות לתקתק וחמאס מצטייד בעוד רקטות קסאם ובעוד קטיושות". גילרמן גם תקף בחריפות את סודן, שמנעה גינוי של הפיגוע בישיבת "מרכז הרב" ואמר כי "תמוה מאוד שמועצת הביטחון מגנה פיגוע בכל מקום בעולם, אולם מתעלמת מפיגוע בישראל". לדבריו, "זה היה רגע עצוב מאוד בתולדות האו"ם".

מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, שהשתתף גם הוא בדיון, אמר כי "הסכסוך הישראלי-פלסטיני הוא אחד מהנושאים החשובים ביותר שעל סדר היום בעולם". לדבריו, "הדרך היחידה לפתור את המצב בעזה היא באמצעות משא ומתן לשלום". הנציג הפלסטיני באו"ם, ריאד מנצור, תקף את ישראל ואמר כי המשך הבנייה בהתנחלויות והמשך הכיבוש מונעים התקדמות במשא ומתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully