וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דחיית משפט קצב - טלטלה נפשית ל-א'"

פרקליטה של א' ממשרד התיירות זועם על החלטת ביהמ"ש לדחות את פתיחת משפטו של הנשיא לשעבר. "לא ייתכן לעשות צחוק מהמשפט"

בית המשפט המחוזי בירושלים צפוי להודיע הבוקר (רביעי) על מועד חדש לפתיחת משפטו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב. זאת, לאחר שאמש החליט בית המשפט לדחות את את המשפט, שהיה אמור להיפתח היום. בתוך כך, פרקליטה של א' ממשרד התיירות, עו"ד משה מרוז, תקף את ההחלטה לדחות את פתיחת המשפט. בראיון לגלי צה"ל אמר עו"ד מרוז כי "הדחייה גורמת לטלטלה נפשית בלתי נסבלת". לדבריו, "לא ייתכן להפוך את ההליך הזה לחוכא והיטלולא".

ההחלטה לדחות את פתיחת המשפט התקבלה בשל פנייה מצד פרקליטיו של קצב. הם ביקשו לדחות את הדיון בעניינו כדי לקבל חומר ראיות הנוגע למתלוננת א' ממשרד התיירות. הפרקליטות הודיעה לבית משפט, כי היא מסכימה לדחות את המשפט.

התובעת בתיק, עו"ד אירית באומהורן מפרקליטות מחוז ירושלים כתבה: "אף שהמשיבה אינה סבורה שיש הצדקה עניינית לטענות ולדרישות מטעם המבקש לענין קבלת חומר חקירה נוסף, הרי שלאור הודעת המבקש כי הוא עומד על מיצוי זכויותיו קודם למילוי התחייבויותיו בהתאם להסדר הטיעון, המשיבה סבורה, כי אכן אין מנוס מדחיית ההקראה של כתב האישום - המבוסס על הסדר הטיעון - עד לבירור ומיצוי הסוגיה האמורה".

אתמול דחה גם בג"ץ את בקשת קצב להסיר את צו איסור הפרסום על פרטים מעדויות המתלוננות נגדו. עורכי דינו של קצב ביקשו לנצל את ה"קשיים הראייתיים" עליהם הצביעה הפרקליטות לקראת הדיון בעתירות נגד עסקת הטיעון שנחתמה עם קצב.

בהחלטת חמשת שופטי בג"ץ בראשות הנשיאה דורית ביניש נאמר: "לאחר שעיינו בטענות הצדדים באנו למסקנה, כי בהתחשב בצורך להגן על פרטיותן של המתלוננות, ובהתחשב בכך שהקטעים בכתבי הטענות עליהם חל צו איסור הפרסום כוללים רק חלק מחומר הראיות הנוגע לתיק התלוי ועומד בפני בית משפט השלום, אין מקום בנסיבות העניין לאפשר את הסרת הצו בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully