וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מקרה של חצבת: סטודנט מהאונ' העברית

הסטודנט ליחסים בינ"ל ומדע המדינה מהאוניברסיטה בירושלים שהה באולמות הלימוד בעת שהיה מדבק. הסטודנטים נקראים להיבדק

מקרה נוסף של חולה חצבת התגלה בירושלים. סטודנט ליחסים בינלאומיים ומדע המדינה באוניברסיטה העברית בהר הצופים חלה במחלה. הסטודנט אובחן בשבת לפנות בוקר ה-22.3, בבית החולים הדסה הר הצופים. הסטודנט למד באוניברסיטה בין התאריכים 17-18.3.08, ובתקופה שהיה מדבק שהה באולמות הלימוד בחוגים ליחסים בינלאומיים, מדע המדינה וחוות המחשבים בפקולטה למדעי החברה. משרד הבריאות קורא לסטודנטים לפנות ללשכות הבריאות מצוידים בפנקס חיסונים.

בעקבות העלייה במספר מקרי מחלת החצבת החליט משרד הבריאות בשבוע שעבר להאיץ את קצב מתן החיסונים למחלה. בחודשים האחרונים התגלו יותר מ-900 מקרים של חצבת, רובם בקרב האוכלוסייה החרדית, שחלק קטן ממנה אינו נוהג להתחסן נגדה.

בשבוע שעבר נתגלו מספר מקרים של חולי חצבת שהיה חשש כי הדביקו אחרים. המקרה הראשון אירע בטיסת אל על מניו יורק, שנוסעיה נקראו להיבדק ולהתחסן משום שאחד הנוסעים בטיסה היה בשלב המדבק של המחלה כשהיה על המטוס. המקרה השני אירע בקו 999 של אגד, שנוסעיו נקראו אף הם להיבדק ולהתחסן בשל נוסע שאובחן כחולה. לפני כשבועיים היה זה רופא באחד מבתי החולים שנדבק במחלה והיה חשש כי הדביק חלק מהחולים ומהמבקרים בביה"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully