וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכירי מערכת הביטחון צריכים לחשוש לחייהם"

עם תום ימי האבל על מות בכיר חיזבאללה מורנייה, הזהיר ראש אמ"ן לשעבר מפני חיסול שיבצע הארגון. "הם ירצו שהפיגוע יהיה כזה שישראל תוכל לחיות אתו"

"בכירים במערכת הביטחון צריכים לחשוש לחייהם עם תום ימי האבל על מותו של חיסול קצין המבצעים של חיזבאללה עימאד מורנייה". כך אמר הבוקר ראש אמ"ן לשעבר האלוף (במיל.) אהרון זאבי-פרקש במלאת 40 יום לחיסול עימאד מורנייה. בראיון לגלי צה"ל טען זאבי-פרקש כי לישראל יהיה קשה להוכיח כי מאחורי חיסול אישיות ביטחונית, לדוגמא, עומד חיזבאללה.

"הם ירצו שהפיגוע יהיה כזה שישראל תוכל לחיות איתו", אמר זאבי-פרקש. "חיזבאללה ידוע כפועל בהקשר. חיזבאללה צריך להניח שאם יש פיגוע שמצליח הוא חוטף - והוא צריך לחטוף במידה".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר לפני כחודש, בנאום בביירות לרגל 18 שנים לחיסול קודמו בתפקיד עבאס מוסאווי, כי ארגונו לא יישב בשקט נוכח חיסול מורנייה. בנאומו אמר נסראללה: "יש לנו את כל האמון, הפאר והכבוד בקורבנותינו, כשבראשם עימאד מורנייה. אין אפשרות שנשתוק על רצח אהובינו ויקירינו. לא נרשה לאויב להמשיך לרצוח את מפקדינו ואת יקירינו".

בתגובה הכריזה מערכת הביטחון על כוננות שיא מאז סוף שבוע. לאור החשש מפיגועי טרור, החליטו במערכת הביטחון להטיל סגר מלא על הגדה המערבית, להגביר את הכוננות לאורך קו התפר ולהדק את מערך אבטחת האישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully