וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי סטארבקס יפוצו ב-100 מיליון דולר

ביהמ"ש של סן דייגו קבע כי רשת בתי הקפה הגדולה בעולם תפצה את עובדי סניפיה בקליפורניה כי נהגה לחלק את הטיפים עם המנהלים

סטארבקס, רשת בתי הקפה הגדולה בעולם, נדרשה לשלם לעובדיה במדינת קליפורניה סכום של מאה מיליון דולרים. זאת, לאחר שהתברר כי מנהלי הסניפים ומנהלי המשמרת נוהגים לקחת חלק מהטיפים אותם מקבלים העובדים. לפי החלטת בית המשפט של סן דייגו, יקבל כל עובד קרוב לעשרת אלפים דולרים לאחר שנדרשה הרשת לשלם את הטיפים שנלקחו בנוסף לריבית שהצטברה.

החלטת בית המשפט היא מכה קשה לרשת כשעובדים ב-1,400 הסניפים הפזורים ברחבי קליפורניה יקבלו פיצויים. הסיפור החל כשכמה עובדים ביקשו לתבוע את רשת סטארבקס משום שטענו שבסניפיה חולקו הטיפים בין עובדי הדלפק למנהלי הסניפים ולמנהלי המשמרות.

לדברי אחד העובדים, "אני חושב שהרשת צריכה לשלם למנהלי הסניפים שלה משכורות גבוהות יותר ולא לשלם להם על חשבון הטיפים שמקבלים העובדים הפשוטים". ב"גרדיאן" דווח, כי מסטארבקס נמסר בתגובה להחלטת בית המשפט, כי הרשת מאמינה שלמנהלי המשמרות שלה מגיע לקבל חלק מהטיפים מכיוון שגם הם עובדים בדלפק.

שופטת בית המשפט של סן דייגו פטריסיה קווט אמרה, כי חלוקת הטיפים עם ההנהלה נעשתה בניגוד לחוק הקובע במפורש כי אסור למנהלי משמרות או למנהלי סניפים לקבל חלק מהטיפים של העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully