וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים: כוננות שיא בכל הארץ

במערכת הביטחון חוששים כי ארגוני הטרור יבקשו לבצע פיגוע נקם בתום 40 ימי האבל על חיסולו של עימאד מורנייה. סגר מלא הוטל על הגדה

איריס דומאני

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

תחת אבטחה משטרתית כבדה נפתחו הבוקר (שישי) ברחבי הארץ חגיגות חג הפורים. על אף ההתרעות והחשש מביצוע השתתפו המונים בחגיגות העדלאידע ברחבי הארץ.

בחולון התקיימה העדלאידע המסורתית ובתל אביב ובירושלים ציינו את החג במופעים שונים.גם במערב הנגב ציינו את חג הפורים: באשקלון חגגו את פורים בסימן 60 שנה לעצמאות ישראל וליד קיבוץ רוחמה התקיים הפנינג מיוחד כמחווה לתושבי שדרות.

מערכת הביטחון הכריזה על כוננות שיא לקראת אירועי החג, הנערכים על רקע ציון 40 יום לחיסולו של קצין המבצעים של חיזבאללה עימאד מורנייה. לאור החשש מפיגועי טרור, החליטו במערכת הביטחון להטיל סגר מלא על הגדה המערבית, להגביר את הכוננות לאורך קו התפר ולהדק את מערך אבטחת האישים.

במטה ללוחמה בטרור חוששים כי חיזבאללה וארגוני טרור נוספים ינסו לפגוע במטרות ישראליות ויהודיות בארץ ובחו"ל. "חיזבאללה ודאי היה שמח לחטוף או לחסל את אחד מבכירי מערכת הביטחון לשעבר", אמר הבוקר לגלי צה"ל ראש המטה למלחמה בטרור תא"ל (במיל.) ניצן נוריאל. "הוא גם ודאי היה שמח להתנפל על אוטובוס מטיילים, ולהשאיר אותנו, אזרחי ישראל, לקלוט 40-50 ארונות בנמל התעופה בן גוריון".

עם זאת, הדגיש נוריאל כי "יריבינו יודעים שרצוי לא להתעסק איתנו. ישראל תתקשה לעבור לסדר היום על פיגוע יוצא דופן בהיקפו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully