וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן לאדן: "אירופה תענש על קריקטורת מוחמד"

בקלטת שפרסם מנהיג אל קאעדה נאמר, כי הקריקטורות של הנביא שפורסמו מחדש, הן "חלק ממסע צלב נגד האיסלם בו מעורב האפיפיור"

מנהיג אל קאעדה אוסמה בן לאדן שוב מסית את האיסלם נגד המערב. בהודעה קולית שפרסם הלילה, איים על האיחוד האירופי, כי יענש בחומרה על פרסומם החוזר של קריקטורות הנביא מוחמד. בהודעה שפורסמה באתר אינטרנט שמזוהה עם הארגון, אמר מנהיג אל קאעדה, כי הקריקטורות שפורסמו על ידי עיתונים דנים, הן חלק ממסע צלב קתולי נגד האיסלם בו מעורב האפיפיור בנדיקטוס ה-16 בעצמו. ההודעה פורסמה לרגל ציון חמש שנים מאז פלשה ארצות הברית לעירק.

לדברי בן לאדן, פרסום בקריקטורות הן אישור מחדש לכך שהמלחמה תמשך. "מי יתן והאמהות שלנו יאבדו את הבנים שלהן אם לא נתקומם נגד מי שמכפיש את שמו של שליח האל", פנה בן לאדן למאמינים המוסלמים.

לפני כחודשיים, פרסם אוסמה בן לאדן קלטת באתר האינטרנט של ארגונו, בה הוא מבטיח שאל קאעדה עומד להרחיב את ה"מלחמה הקדושה" שהוא מנהל נגד ארצות הברית וישראל.

בקלטת אמר בן לאדן כי הארגון מתכוון "לשחרר את פלסטין כולה, מן הירדן ועד לים". הוא הדגיש, כי בניגוד למדינות ערביות מסוימות שמוכנות להכיר במדינה יהודית בארץ ישראל, אל קאעדה לא יכיר "אפילו באינץ' אחד של יהודים בפלסטין". בנוסף, הוא איים בהשבת "דם בעבור דם והרס בעבור הרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully