וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מאסרו של תוקף הקשישה איטה פוגל

ביהמ"ש העליון האריך את תקופת מאסרו של אריק שכטר בשנתיים, לאחר שהפרקליטות ערערה על קלות העונש שנגזר לפני חצי שנה

בית המשפט העליון החמיר היום (רביעי) את את גזר דינו של אריק שכטר, שהורשע בתקיפת הקשישה איטה פוגל. תקופת המאסר שנגזרה על שכטר הוארכה בשנתיים, בנוסף על 11 השנים שנקבעו לפני כחצי שנה. ההחלטה התקבלה בעקבות ערעור הפרקליטות, בטענה כי העונש קל מדי. בנוסף גזר עליו בית המשפט המחוזי בחיפה שנתיים מאסר על תנאי על עבירות אלימות, חצי שנת מאסר על תנאי על עבירות סמים, ו-20,000 שקלים פיצויים למתלוננת.

שכטר ושניים מחבריו הורשעו בכך פרצו לביתה של פוגל בחיפה והתעללו בה במשך כשלוש שעות, לאחר שסברו כי היא מחביאה כסף בדירתה. פוגל אושפזה בבית החולים למשך חודש, ונזקקה לשיקום ארוך. "צלקות הגוף והנפש ניכרים בה עד היום וסביר שילווה גם בעתיד", נכתב אז בגזר הדין.

לאחר קבלת גזר הדין לפני כחצי שנה אמרה פוגל כי היא כועסת וממורמרת על העונש הקל, לדבריה, וכינתה אותו "בושה וחרפה לבית המשפט". לדבריה, "זה לא המקרה האחרון. עוד יהיו. וזה רק בגלל שמקלים את העונשים".

בשבוע שעבר אישרה ועדת השרים למאבק באלימות, בראשות השר לביטחון פנים אבי דיכטר, תוכנית חדשה לטיפול באלימות נגד קשישים. התוכנית תכלול בין היתר הקמת מוקד טלפוני מיוחד, התקנת אמצעי מיגון בבתיהם של הקשישים ותמיכה משפטית לקשישים נפגעי אלימות על ידי משפטנים מתנדבים. התוכנית, שעלותה מוערכת ב-5.7 מיליון שקלים, תופעל תחילה בשש רשויות מקומיות ותורחב בהמשך לשאר ערי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully