וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי, כך תבלה בלונדון בזול

כפי שבנימין נתניהו גילה, בירת בריטניה היא עיר יקרה. אז איך אפשר להעביר בלונדון יום מענג בתקציב מצומצם?

לפי תחקיר ערוץ 10, יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו (ליכוד) ורעייתו הוציאו 131 אלף שקל במהלך ביקורם בלונדון לפני כשנה וחצי. בירת בריטניה היא עיר שאוהבת לאכול את העשירים שלה, אבל מסתבר שאפשר לממש את החוויה הגלומה בה, גם בזול. כך תבלו 24 שעות בעיר, בלי לקחת משכנתא שנייה.

09:00 – London Walks

עם מבחר של עשרות שבילי הליכה בג'ונגל הבטון, בליווי צמוד של מדריך מקומי, אפשר לראות חלקים ספציפיים של העיר שיתאימו למה שמעניין אתכם. מהליכות בעקבות ג'ק המרטש, בעקבות פאבים ידועים, שייקספיר ודיקנסון, הרובע היהודי ואפילו סיורי הארי פוטר.

6 פאונד להליכה. לא לעצלנים

11:00 – Tate Modern

המוזיאון לאמנות מודרנית / עכשווית בינלאומית, הכי חשוב בעולם אחרי המומה הניו יורקי. החלל העצום שנפתח בשנת 2000 ממוקם במה שהיה פעם תחנת כוח. בחמש קומות הענק מוצגות עבודות של פיקאסו, מירו, דאלי, ווארהל, ג'קומטי, פולוק ועוד רבים וטובים. כמו כל המוזיאונים בעיר, גם הוא חינם, מלבד תערוכה אחת מתחלפת. שווה לעצור בחנות המוזיאון הגדולה בקומת המרתף, לדפדף במבחר העצום של ספרי האמנות ולהתרשם משלל פיצ'יפקעס המצויים בדרך כלל בחנויות מוזיאונים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

14:00 – The Table

מסעדה מהירה, חביבה וזולה. מתמחה בארוחות בוקר וצהריים בשירות עצמי, תתאים לכם בדיוק אם אתם ממהרים לעזוב את העיר בטיסה של בריטיש אירוויז.על שני דלפקים ארוכים מונחים בסידור קפדני סלטים מעוררי תאבון וסנדביצ'ים שעטופים בסטייל. את הפסטות והבשרים מכינים על המקום ברגע ההזמנה. הישיבה על ספסלים ארוכים ונוחים, הקהל המגניב שבא לצהריים מהעבודה והמחיר הזול (22 פאונד לזוג), הופכים את המקום לשווה ביותר. חוויית שירות עצמי איכותית במיוחד.


THE TABLE' ,Southwark St, SE1 0HX, London'

15:00 – Beyond Retro

סודם השמור של הסטייליסטים הבריטים, 'ביונד רטרו' היא חנות/מחסן ענק באיסט, עם אוסף של 10,000 פריטי לבוש יד שנייה נדירים ומיוחדים, שנאספים בכל העולם.

בכל יום נתון מתווספים לאוסף המרשים הזה 300 פריטים חדשים, שכמובן נחטפים מיד לצילומים של המגזינים הנחשבים בעולם האופנה כמו THE FACE, VOGUE, ו-DAZED. הדבר הכי נחמד בחנות הוא המחירים: בביונד רטרו מאמינים בבגדים זולים וייחודיים להמונים. אין מכירת סוף עונה, תמיד זול שם. לאחרונה נפתח גם סניף חדש בסוהו.

17:00 – La Creperie

עגלת קרפים שחונה כבר 25 שנה באותו המקום, ברחוב הראשי של המפסטד. הסיפור על מייסד/ת המקום עובר בטלפון שבור: "זאת הייתה בחורה הולנדית. לא! שוויצרית, לא! אוסטרית". אבל בעצם זה לא ממש משנה, העיקר שהוא קיים: קרפים רכים אך קראנצי'ם, עם תוספות מלוחות ומתוקות (נסו את השילוב של לימון,קוקוס ובוטנים). הקרפים מגולגלים במקצוענות ונגמרים מהר מדי. חייבים עוד אחד. מתחילים במלוח ועוברים למתוק.

LA CREPERIE , 77 Hampstead High st., London

19:00 – BBC

במקום לעשות ערב צפוי ויקר בתאטרון. נסו משהו אחר, כמו למשל להיות קהל באחת מעשרות תוכניות הטלוויזיה של ה-BBC. אז אולי לא בדיוק תכירו את המנחים והאורחים אבל עם ההומור של הבריטים ואהבתם הרבה למוזיקה, יש סבירות גבוהה שתיפלו על משהו טוב. כל שבוע מתפרסמת באתר רשימה של תוכניות שאפשר לבוא לראות בחינם. ומי יודע, אולי אתם תהיו אלה שתייבאו את הפורמט החדש לערוץ הראשון.

BBC Maida Vale Studios, Delaware Road, London W9 2LG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully