וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקיים מו"מ ללא תנאים מוקדמים על הגרעין"

לדברי נשיא אירן לשעבר רפסנג'ני, "לאירן אין בעיה לשתף פעולה עם סבא"א". על ישראל שב ואיים: "לחיזבאללה טילים המגיעים לת"א"

נשיא אירן לשעבר עלי-אכבר האשמי רפסנג'ני הציע אמש משא ומתן ללא תנאים מוקדמים עם הקהילה הבינלאומית בנוגע לתוכנית הגרעין האירנית. במהלך תפילות יום השישי באוניברסיטה של טהרן התייחס המנהיג הרוחני בנוכחות אלפי מאמינים שיעים לסבב הסנקציות השלישי שהטילה מועצת הביטחון של האו"ם על המדינה. לדבריו, "אם יתקיים משא ומתן ללא תנאים מוקדמים עם הקהילה הבינלאומית בנוגע לכל נקודות המחלוקת בנושא תכנית הגרעין ויתברר שהתכנית היא אכן למטרות שלום בלבד, צריכות מעצמות המערב להיעתר לרצונה של אירן לפתח טכנולוגיה גרעינית".

"לאירן אין שום בעיה לשתף פעולה עם הסוכנות הבינאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) שקבלה תשובות לכל השאלות שהציבה לממשל בטהרן", הוסיף רפסנג'ני. לדבריו, לפני שהוציאו לפועל את סבב הסנקציות השלישי צצו שאלות חדשות שהוצגו באופן של האשמות נגד אירן, דבר שיצר סיבוכים נוספים בשיתוף הפעולה בין טהרן למדינות המערב.

על ארצות הברית אמר רפסנג'ני, כי המחיר ששלמה על העקשנות שלה בנוגע לתכנית הגרעין היה גבוה יותר מהמחיר ששלמה אירן. לדבריו, ארה"ב נכשלה בכל פעם שהתערבה בענייני מדינות המזרח התיכון כמו עירק, לבנון ורשות הפלסטינית. בסוכנות הידיעות האירנית דווח, כי רפסנג'ני שב ואיים על ישראל ואמר כי טווח הטילים של חיזבאללה מגיע עד לתל אביב ואף מעבר לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully