וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עבריין מין מורשע לא יכול להיות שר"

ארגוני הסיוע לנפגעי תקיפה מינית זעמו על החלטת בג"ץ להכשיר את מינוי חיים רמון לשר. "ההחלטה עלולה להרתיע קורבנות מלהתלונן"

"עבירות מין נושאות איתן קלון ואדם שהורשע בעבירות מסוג זה אינו ראוי לשמש בתפקיד ציבורי בכיר", כך הגיבו היום באיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית להחלטת בג"ץ לדחות את העתירות נגד מינוי חיים רמון לשר. "ההחלטה לדחות את העתירות לדיון נוסף נגד המינוי, מעבירה מסר ציבורי וערכי שגוי. מסר מסוג זה מקבל משנה תוקף בימים אלו, טרם הדיון המשפטי בעבירות המין שמשה קצב ביצע".

באיגוד התייחסו גם להשלכות הקשות שעלולות להיות להחלטה על נפגעות ונפגעי תקיפה מינית בעתיד. "הגשת תלונה בגין אלימות מינית, הינה החלטה אמיצה. נקווה שדחיית העתירות לא תרתיע נפגעות ונפגעי תקיפה מינית מלהתלונן במשטרה נגד תוקפיהן ולתבוע ממערכת המשפט הליך משפטי הוגן".

הבוקר דחה בג"ץ את עתירות הארגונים החברתיים לדיון נוסף בעתירה נגד מינויו של חיים רמון לשר בממשלה, בשל הרשעתו בעבירה של מעשה מגונה ללא הסכמה. על אף ההחלטה, שהכשירה סופית את מינוי רמון, ביקר השופט אליעזר ריבלין את המינוי, ורמז כי הוא שוחק את אמון הציבור במערכת הפוליטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully