וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' ממשרד התיירות: "קצב אנס אותי"

בראיון לערוץ 10 חשפה המתלוננת על הנשיא לשעבר את ההתעללות. "אם היו שומעים אותי, קצב היה מקבל את העונש החמור ביותר"

שבוע לאחר החלטת בג"ץ לאשר את עסקת הטיעון של הפרקליטות עם נשיא המדינה לשעבר משה קצב, דיברה היום (רביעי) לראשונה אחת המתלוננות המרכזיות נגדו, מי שכונתה א' ממשרד התיירות. לפי טיוטת כתב האישום המקורית נגד הנשיא לשעבר, נאנסה על ידו פעמיים. לדבריה, "אם השופט היה מדבר איתי קצב היה מקבל את העונש החמור ביותר לפי ספר החוקים".

"אני כעובדת לא ידעתי מה לעשות בגלל שהוא הבוס שלי. ניסיתי להתחמק, אבל מה שעניין אותו זה הסקס", אמרה א' בראיון לערוץ 10 הערב. בתשובה לשאלה האם ביצע בה הנשיא לשעבר אונס, ענתה א' בחיוב. לדבריה, "העבודה כלל לא עניינה אותו, והוא נהג לדבר עליי בתיאורים מיניים. אחרי פרק זמן קצר של הערות, הוא ניסה לגעת בי. ניסיתי להתחמק כל הזמן, אך הוא המשיך".

על עסקת הטיעון אמרה, כי היתה הלם בשבילה. "הייתי בטוחה כי העסקה תבוטל. חשבתי שתינתן לי הזדמנות להגיד את מה שיש לי בבית המשפט, אך משלא ניתנה, הסכמתי להתראיין כדי שהציבור ידע באיזה אדם מדובר", אמרה.

א' סיפרה כיצד קצב הוליך אותה שולל. "הוא עשה אותי מלכה בלשכה וצעק על מי שדיבר אליי לא יפה. רק אחר כך התחלתי לחשוב על מעשיו במושגים מיניים, אבל הדחקתי כל הזמן גם אחרי שביצע את האונס. א' הוסיפה, כי לאחר שסרבה לשתף עימו פעולה ירד מעמדה במשרד. לדבריה, "חברים שלו רמזו לי שאני יודעת מה קצב רוצה ואם אני אתן לו מה שהוא רוצה, יחזור לי מעמדי".

"לא היו סתירות בעדותי"

"רק אחרי המתלוננת הראשונה נגד קצב היה לי את הכוח להתלונן נגדו. לקצב אותו דפוס התנהגות. מה שעשה לי הוא עשה בדיוק למתלוננת הראשונה". על הטענה כי בעדותה במשטרה היו סתירות אמרה: "לא היו סתירות בעדות שלי, כל פעם ספרתי עוד ועוד פרטים חדשים. א' רמזה, כי קצב אסף כל מיני מכתבים כדי להכין לעצמו אליבי כאילו היא זו שחזרה אחריו. "הייתי רוצה לראות את קצב מאחורי סורג ובריח. אדם שחושב שהוא זכאי הולך לבית משפט כדי להוכיח את חפותו", אמרה.

בימים אלו דן בית משפט השלום בירושלים בשאלת הקלון בתיקו של קצב. בפרקליטות טוענים, כי במעשיו של קצב הם מעשים שמחייבים הטלת קלון על הנשיא לשעבר. אולם עורכי דינו של קצב טענו כי מעשיו, כפי שהם מופיעים בעסקת הטיעון עליה חתם הנשיא לשעבר, אינם מעשים שיש עימם קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully