וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות בשטחים: נער נהרג וקצין נפצע

ההפגנות במחאה על התקיפות בעזה. במקרה אחד פתחו החיילים באש, בעקבות ידוי בקבוק תבערה. קצין צה"ל נפצע קל מאבנים

מאז שעות הבוקר ערכו הפלסטינים עשרות הפגנות בגדה המערבית, במחאה על הרג הפלסטינים בעזה. כמה מההפגנות הפכו לאלימות. בחברון הרגו חיילים נער בן 14, שנורה בחזהו במהלך הפגנה נגד ההרג בעזה. כ-40 פלסטינים ברחבי השטחים נפצעו, בהם אחד קשה, במהלך ההפגנות שכללו זריקות אבנים ובקבוק תבערה אחד.

מבין הפצועים, שישה נפצעו מירי של אש חיה, בהם אחד באורח קשה. שאר הפצועים נפגעו מירי כדורי גומי וגז מדמיע. קצין צה"ל נפצע נפצע באורח קל, כתוצאה מאבנים שיודו לעברו באזור תקוע.

הפגנות סוערות התקיימו גם בעוטף ירושלים. במחנה הפליטים שועפט הובערו צמיגים והושלכו אבנים אל לוחמי מג"ב, אך איש לא נפגע. נזק קל נגרם לרכב צבאי. קטין פלסטיני, שיידה כמה אבנים על מטיילים ברחבת הכותל, נעצר. במזרח ירושלים הכריזו מרבית בעלי החנויות על שביתת מסחר להזדהות עם הפלסטינים ברצועת עזה ובמחאה על הפעולות של צה"ל ברצועה.

בתוך כך, ברמאללה קיימו פעילי פתח וחמאס הפגנה משותפת נגד המצב בעזה. הרשות הפלסטינית השביתה את כל משרדי הממשלה וקראה לתושבים לתרום דם. גם בלבנון סמוך לגבול עם ישראל נערכת צעדת מחאה. ההפגנה במקום שקטה, אך תושבי מטולה הוזהרו שלא להתקרב לגדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully