וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלה בווגאס: רעל מסוג ריצין התגלה במלון

בחדר המלון של אדם המאושפז במצב קריטי זה שבועיים נמצא הרעל, ששימש בעבר טרוריסטים. בחדר היו גם אקדחים ו"ספר אנרכיסטי"

אדם בן 57 מאושפז זה שבועיים במצב קריטי בבית חולים בלאס וגאס לאחר שנחשף לרעל מסוג ריצין, כך מדווחות סוכנויות הידיעות. האדם, ששמו לא פורסם, פונה לבית החולים כשהוא מתלונן על קשיי נשימה, ורק ביום חמישי האחרון התגלתה הסיבה לכך, כשהרעל התגלה בחדרו במלון Extended Stay America בעיר, בו שהה. שבעה אנשים שנחשפו לרעל, וביניהם שוטרים ועובדי המלון, נבדקו וחוטאו, אך התברר כי לא נפגעו.

תחילה דווח כי אין ממצאים המעידים על כך שהימצאותו של החומר במלון חשודה כקשורה לפעילות טרור. הערכות אלו נותרו בעינן גם כשבחדר נמצאו אקדחים וספרים שהוגדרו על ידי המשטרה כ"בעלי תוכן אנרכיסטי". הספר כלל מידע על ריצין, והעמוד הספציפי שעוסק ברעל אף סומן על ידי הקורא, ככל הנראה האדם שנפגע.

ריצין הוא רעל קטלני, שגם חשיפה למינון קטן שלו עלולה לגרום למוות. בשנים האחרונות נקשר ריצין בפעילות טרור מספר פעמים. בשנת 2003 טענו השלטונות בבריטניה כי חשפו בלונדון מעבדה לייצור ריצין, שמאחוריה עמד תא טרור, אולם בהמשך התברר כי דיווחים אלו היו שקריים. בפברואר 2004 נשלח מעטפה המכילה ריצין למשרדו של מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, ביל פריסט, והבניין פונה וחוטא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully