וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון לאובמה: "ויתורים לא ייפתרו בעיות"

הסנטורית הילרי קלינטון תקפה בחריפות את מדיניות החוץ לה מטיף אובמה. "אנו זקוקים לנשיא שלא יפחד ולא יזרע פחד"

(צילומים: רויטרס. עריכה: יאיר דניאל)

לקראת הפריימריז המכריעים בטקסס ובאוהיו, הסנטורית הילרי קלינטון מורידה את הכפפות ואינה בוחלת באמצעים כדי לתקוף את יריבה, הסנטור ברק אובמה. לאחר שאנשיה הפיצו תמונה של אובמה בתלבושת אפריקאית מסורתית, ברמיזה לשורשיו המסולמים, תקפה הלילה (שלישי) הסנטורית מניו יורק את אובמה בנושא מדיניות החוץ.

קלינטון תקפה בחריפות את דבריו של אובמה, כי הוא מוכן להיפגש עם שליטי אירן, קוריאה הצפונית וקובה. "הוא חושב שבוויתורים ובאמצעות פגישות ללא תנאים הוא יוכל לפתור את הבעיות הסבוכות ביותר בעולם - זה פשוט לא יצליח", אמרה קלינטון.

"כשמתייחסים לנושא הביטחון הלאומי, בחירת נשיא היא אינה עניין של ברירת מחדל . אנו זקוקים לנשיא היודע כיצד להשתמש בענף הזית אף גם בחיצים, נשיא שיהיה מוכן לפעול במהירות ובהחלטיות בעת משבר...נשיא שיבסס מחדש את הסמכות המוסרית ואת המנהיגות שלנו. בזמנים אלו של סכנה ושל הבטחה, אנו זקוקים נשיא מוכן ומזומן היכול להסתמך על שנים של ניסיון בעולם האמיתי. נשיא היודע מתי להתחפר בעמדותיו ומתי להסתפק בפשרה, שיש לו את החוזק ואת אומץ הלב לעמוד באתגרים העומדים בפנינו מבלי לפחד ומבלי לזרוע פחד. אני מאמינה כי אני המועמדת המתאימה ביותר להיות נשיאה ומנהיגה מסוג זה", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully