וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון יורה לכל הכיוונים נגד אובמה

לאחר שאנשיה הפיצו תמונה של אובמה בלבוש אפריקני ורמזו על שורשיו המוסלמים, תקפה הסנטורית מניו-יורק את מדיניות החוץ של אובמה

לקראת הפריימריז המכריעים בטקסס ובאוהיו, הסנטורית הילרי קלינטון מורידה את הכפפות ואינה בוחלת באמצעים כדי לתקוף את יריבה, הסנטור ברק אובמה. לאחר שאנשיה הפיצו תמונה של אובמה בתלבושת אפריקאית מסורתית, ברמיזה לשורשיו המסולמים, תקפה הלילה (שלישי) הסנטורית מניו יורק את אובמה בנושא מדיניות החוץ.

קלינטון תקפה בחריפות את דבריו של אובמה, כי הוא מוכן להיפגש עם שליטי אירן, קוריאה הצפונית וקובה. "הוא חושב שבוויתורים ובאמצעות פגישות ללא תנאים הוא יוכל לפתור את הבעיות הסבוכות ביותר בעולם - זה פשוט לא יצליח", אמרה קלינטון. עם זאת, נראה שאפילו הקמפיין השלילי של הילרי לא מצליח לעצור את המומנטום של אובמה. סקר שפרסם הלילה ה"ניו יורק טיימס" מראה כי 54% מבין המצביעים הדמוקרטיים ברחבי ארה"ב מעוניינים לראות באובמה כמועמד המפלגה לנשיאות, בעוד שרק 38% העדיפו לראות את קלינטון כמועמדת הדמוקרטית.

בינתיים אצל הרפובליקנים, ג'ון מקיין אמר הלילה כי הוא יפסיד בבחירות הכלליות, אם לא יצליח לשכנע את הציבור האמריקאי שהמערכה בעירק מצליחה. משימה זו נראית כמעט בלתי אפשרית נוכח התמיכה הנמוכה לה זוכה המלחמה בקרב הציבור האמריקאי. לפני כשבועיים אמר מקיין כי ייתכן שהחיילים האמריקאים ייאלצו להישאר בעירק לעוד 100 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully