וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת מורנייה מאשימה את סוריה בהתנקשות

בראיון לעיתון אירני, אמרה אלמנת בכיר חיזבאללה, כי דמשק אחראית להתנקשות בו בדמשק. "סירוב הסורים לערב אירנים בחקירה מוכיחה את מעורבות סוריה"

אלמנתו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה, שנהרג בהתנקשות לפני כשבועיים בדמשק טוענת כי סוריה היא שעומדת מאחורי ההתנקשות. כך פרסם היום (שני) עיתון אירני.

"הבוגדים הסורים סייעו ברצח בעלי", אמרה האלמנה, על פי דיווח סוכנות הידיעות האיטלקית AKI. "סירוב הסורים לאפשר לחוקרים אירנים לחקור את ההתנקשות מוכיחה את מעורבות דמשק ברצח בעלי". האלמנה, ממוצא אירני, רצתה לעזוב את סוריה לאחר ההתנקשות ולעבור ללבנון, אך על פי דיווחים, שגרירות אירן בדמשק החליטה להעבירה לטהרן על מנת להרחיק אותה מהתקשורת הלבנונית.

עיתון סעודי העלה גם הוא את האפשרות כי סוריה עומדת מאחורי ההתנקשות, שבוצעה, על פי ההשערה, בשל מאבק כוחות בתוך חיזבאללה בין התומכים בברית עם אירן לבין התומכים בהמשך ההישענות על תמיכת כוחות הביטחון הסורים.

מורנייה, שהיה קצין המבצעים של חיזבאללה, נהרג בפיצוץ במכוניתו בדמשק ב-13 בפברואר. בעולם הערבי האשימו מאז את ישראל באחריות להתנקשות בחייו, ובכירי חיזבאללה איימו בנקמה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully