וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שנות מאסר לצעיר שתקף מינית בת 10

הצעיר הזמין את הילדה לביתו כדי שתשחק עם אחיו הקטנים, שם ביצע בה מעשים מגונים וניסה לבצע בה גם מעשה סדום

בית המשפט המחוזי בנצרת גזר 6 שנות מאסר על צעיר בן 19 שניסה לבצע מעשה סדום בנסיבות מחמירות בילדה בת 10. מגזר הדין עולה כי הצעיר, שהיה בן 18 בעת ביצוע המעשים, הזמין את הקטינה, שהתגוררה בסמוך אליו, לשחק בביתו עם אחיו הקטנים. לאחר שהילדה נענתה להזמנתו הוא שיכנע את אחיו לעזוב את הבית. לאחר מכן, הושיב הצעיר את הילדה על ברכיו וביצע בה מעשים מגונים. הילדה החלה לבכות וביקשה לצאת מהבית.

כשהילדה קמה וניסתה לצאת, תפס אותה הצעיר בחוזקה, השכיב אותה על המיטה, הפשיל את מכנסיה וניסה לבצע בה מעשה סדום. כל אותה העת הילדה ניסתה להיאבק בו ולהחזיר את בגדיה למקומם. משכשלו נסיונותיו של הצעיר לבצע בה מעשה סדום, הוא שיחרר את הילדה לביתה תוך שהוא מאיים עליה שאם תספר למישהו על מה שאירע לה הוא יהרוג אותה.

השופטים, שגזרו על הצעיר 6 שנות מאסר, מתוכן 4 בפועל והורו לו לשלם 10,000 שקל פיצויים לקורבן, כתבו בגזר הדין כי "העבירות שעבר הנאשם הן קשות וחמורות ומעשיו המיניים כלפי המתלוננת ראויים לסלידה ולגינוי. אם לא די בחומרתם של מעשיו אלה, הרי שהנאשם אף הוסיף ואיים על המתלוננת כי יהרגה במידה ותספר לאיש על אשר עשה, נתון המוסיף נופך מחמיר להתנהגותו". כמו כן, ציינו השופטים את אומץ לבה של המתלוננת שנאבקה בתוקפה לאורך כל התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully