וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: שני הרוגים בתאונות דרכים

מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותם של שבעה בני אדם נוספים, שאיבדו את חייהם בכבישי הארץ במהלך סוף השבוע

הולך רגל, בן 26, נהרג לפנות בוקר (ראשון) מפגיעת משאית בכביש 40, סמוך לרחובות. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי בשעה 04:00 לערך, זינק הצעיר לכביש ונדרס על ידי משאית שעברה במקום. החשד הוא שהצעיר היה שרוי בגילופין והחליט לשים קץ לחייו. בתאונה אחרת הבוקר נדרס הולך רגל בן 55, סמוך למודיעין.

הבוקר נפטר ילד בן 10 מירושלים, שנפגע בסוף השבוע ממכונית בעת שרכב על אופניו בצומת עין הקורא. אתמול נהרג, אדיב אבו חמוד בן 21, בתאונת דרכים בדליית אל כרמל ונוסע נוסף במכונית נפצע באורח בינוני. מחקירה ראשונית עולה, כי אבו חמוד שנהג ברכב איבד שליטה על הרכב, עלה על מדרכה והתנגש בעץ. פראמדיקים של "מגן דוד אדום" קבעו את מותו של נהג המכונית ובמקביל, צוותים של כיבוי אש חילצו את הפצוע שנלכד ברכב. הוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים "רמב"ם" בחיפה.

ביום שישי צעיר בן 20 מדליית אל כרמל התנגש בקיר בטון, ונהרג במקום. ביום חמישי נהרגו שני הולכי רגל בתאונות דרכים במרכז: קשישה כבת 80 נהרגה בתאונת פגע וברח בבני ברק והולך רגל כבן 30 נהרג מפגיעת מכונית ברחוב דרך לוד בתל אביב. במקביל, נפצעה פעוטה בת שנתיים באורח בינוני בתאונת דרכים בירושלים. כמו כן, נהרגו שני בני אגם בתאונה בצומת רעננה, ואדם נוסף נהרג בתאונה בשגב שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully