וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון מנסה להוכיח שהיא עדיין רלוונטית

לקראת הפריימריז המכריעים באוהיו ובטקסס, הסנטורית מניו יורק דוחה את הדיווחים כי בכוונתה לפרוש בקרוב מהמירוץ

שבועיים לפני הפריימריז המכריעים בטקסס ובאוהיו, הסנטורית הילרי קלינטון עסוקה בעיקר בלהדוף דיווחים כי בכוונתה לפרוש בקרוב מהמירוץ. הדיווחים על פרישתה המוקדמת מהמירוץ החלו לאחר העימות בינה לבין הסנטור ברק אובמה אתמול. במהלך העימות, קלינטון נשאלה על הפריימריז בטקסס ובאוהיו והשיבה - "מה שלא יקרה, אנחנו נהיה בסדר". קלינטון מיהרה בתום העימות להתראיין במספר רשתות טלוויזיה ובכל הראיונות הבהירה כי בכוונתה להמשיך במירוץ.

למרות ההכחשות והאופטימיות שקלינטון מנסה לשדר, נראה כי מצבה הוא בכי רע. סקרים שנערכו בימיים האחרונים מצביעים על יתרון לאובמה בטקסס ובאוהיו. נראה שגם הקמפיין השלילי שניהלה קלינטון בימים האחרונים נגד אובמה רק פגע בה. במהלך העימות אתמול שרק הקהל בוז לעבר קלינטון לאחר שהטיחה באובמה כי הוא גנב קטעים מנאומים של פוליטיקאים אחרים. גם המזל לא משחק לטובתה של קלינטון: היום היא אף נאלצה לבטל כנס תומכים גדול בדלאס בעקבות מותו בתאונת דרכים. של שוטר שליווה את שיירת הבחירות שלה

בינתיים במפלגה הרפובליקנית, מקיין מנסה להתחבב על האגף השמרני במפלגה ובעיקר להדוף את הפרסום ב"ניו יורק טיימס", לפיו הוא ניהל קשר רומנטי עם לוביסטית בוושינגטון. מקיין האשים את העיתון ב"מסע הכפשה מכוון" והכחיש כי קיים קשר זוגי עם הלוביסטית. בתוך כך, שרת החוץ האמריקאית, קונודליזה רייס, שהוזכרה כמועמדת האפשרית לסגנית הנשיא לצדו של מקיין, אמרה כי אין בכוונתה לרוץ לצידו של מקיין. "אני אפילו לא התמודדתי על התפקיד בוועד הכיתה, כנראה שזה לא בגנים שלי", אמרה רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully