וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה של מבוכה: התקריות המבישות במשכן הכנסת

כוסות מים, מטהרי אוויר וגביע קוטג' אחד. מה יהיה הצעד הבא של חברי הכנסת שלנו, והאם הם בכלל ראויים למעמדם? צפו בווידאו שמגולל את מיטב האירועים המביכים של נבחרינו

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת, רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

התמונות של ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) שופכת כוס מים על ח"כ ראלב מג'אדלה (העבודה) היום (שני) במשכן הכנסת מעלות תהיות לגבי מידת ההתאמה של חברי הכנסת לתפקידם הממלכתי.

זו אינה הפעם הראשונה בה אירועים מביכים כאלה מתחרשים בין כתלי הכנסת, ומיכאלי אף כיכבה באחד מהם בעבר. בחודש יוני לפני שנתיים, בעת דיון סביב המשט הטורקי, אותה מיכאלי עלתה לבימת הכנסת וניסתה להוריד ממנה בכוח את ח"כ חנין זועבי. זה הסתיים בנזיפה חמורה מצד ועדת האתיקה של הכנסת, אך כאמור, לא הרתיע את מיכאלי מלעשות הבוקר דבר דומה. זועבי, מצדה, הספיקה למצוא עצמה מורחקת מן המליאה לפני זמן לא רב בשל התפרצות בדיון ב"חוק החרם".

תקרית נוספת, אשר זכתה למגוון חיקויים ואזכורים בתוכניות סטירה, התרחשה ביולי 2008 בדיון בוועדת החינוך בנושא תוכנית "אופק חדש". ח"כ רונית תירוש ושרת החינוך דאז, יולי תמיר, שכחו שהן מוקלטות ומצולמות ותירוש נשמעה שאומרת לשנייה: "היא אמרה לי חתיכת חרא!". תירוש לא הסתפקה בזה, ובקיץ האחרון, כשמחאת הצרכנים הייתה בשיאה וכן רוח ההתעוררות החברתית, ניסתה לעורר גימיק כשהניחה גביע קוטג' על שולחן ראש הממשלה.

בתחילת השנה שעברה היו אלה חברי כנסת מטעם קדימה אשר דאגו לגימיק משלהם, וריססו את אולם המליאה במטהרי אוויר, במחאה על "התרגיל המסריח", לדבריהם, של אהוד ברק, שפרש ממפלגת העבודה לטובת הקמת סיעת העצמאות. אלה הם נבחרינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully