וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום רביעי 07.08.2024 / ג אב התשפ"ד

12:49

כתב אישום הוגש נגד שוטר במג"ב בגין תקיפת עיתונאי טורקי במזרח ירושלים

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום ירושלים כתב אישום נגד מפק"צ ביחידת סיור מג"ב בגין תקיפה הגורמת חבלה ואיומים, זאת לאחר שתקף באלימות צלם עיתונות טורקית במזרח ירושלים בדצמבר 2023. לפי האישום, על רקע הפרות סדר שאירעו במתחם ובסביבתו, פעלו כוחות משטרה גלוים וסמוים בהם הנאשם והצוות עליו פיקד. במסגרת ההנחיות לשוטרים בפעילות הוחלט לחסום את ציר ואדי ג'וז ולמנוע מעבר של אזרחים, בכללם מתפללים ועיתונאים.

באותה עת, סמוך לשעה 11:00 הגיע המתלונן, עיתונאי מטעם חברת החדשות הטורקית אנדאולו ועיתנואי נוסף למקום, השניים התבקשו להתרחק ומשלא נענו הורחקו כדין על ידי שוטרים במקום. בשלב זה צעק המתלונן לשוטרים כי הינו עיתונאי בתפקיד או אז הגיח הנאשם והחל להלום בחוזקה באמצעות אגרופיו בראשו של המתלונן וכן בעט ברגליו.

מיד לאחר מכן צעק המתלונן "בושה חתיכת כלב". בתגובה הסתובב הנאשם, דרך את נשקו, כיוון לעברו ומכה בנשק בראשו. בהמשך, צעק המתלונן "עבריין, מניאק, בן זונה". המתלונן הפנה את גבו, הרים את ידיו באוויר וקרא לעברו "יאללה, שים לי בראש, אתה חושב שאני מפחד?". כתוצאה מהתקיפה, נגרם למתלונן חתך בראשו, שפשופים ושטפי דם רבים בעיניו ובפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully