וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טילי נ"ט נורו לעבר מטולה, שריפות פרצו ובתים נפגעו קשה

כתבי וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 22:58

כוחות גדולים של צה"ל פועלים כעת בג'נין לביצוע מעצרי חשודים בטרור, הערכה: האזרח הישראלי נכנס לקלקיליה כדי לעשות קניות - ונורה למוות. חיל האוויר תוקף כעת ברפיח ובשג'אעייה, בשלב זה: אין אימות למסוכל בתקיפות חיל האוויר בעיר עזה | עדכונים שוטפים

תיעוד ממצלמות הגוף והרחפנים של צוות הקרב של חטיבת הנח"ל/דובר צה''ל
  • 22:56/אופיר אקוניס פרסם תמונה של דגל חיזבאללה המונף בניו יורק

    אופיר אקוניס, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה של מפגינים אנטי ישראליים מניפים דגל חיזבאללה מול הכניסה לקונסוליה בציוץ כותב אקוניס: "ובכן, אמריקה: זה מה שאת רוצה? דגל אירגון הטרור חיזבאללה, שלוחה קדמית של איראן, בלב מנהטן?".

    דגל חיזבאללה בניו יורק. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
    דגל חיזבאללה בניו יורק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 22:32/הותר לפרסום: רס"ל גרוס מלכיה, בן 25, נפל בקרב בדרום עזה

    הערב הותר לפרסום שרס"ל (מיל') גרוס מלכיה, בן 25, מסוסיה, לוחם בגדוד השריון 9212, חטיבת 'אגרוף הברזל' (205), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

  • 21:29/הנרצח הישראלי בקלקיליה: אמנון מוכתר מפתח תקווה

    הערב הותר לפרסום שאמנון מוכתר, תושב פתח תקווה, הוא הישראלי שנרצח הבוקר ברכבו בקלקיליה במה שלדברי גורמים בצה"ל מסתמן כפיגוע על רקע לאומני. החקירה נמשכת, כלל הכיוונים נבדקים.

    לידיעה המלאה

  • 21:03/גורמים בארה"ב: הדיווחים על פגיעה בנושאת המטוסים שקריים

    גורמים בארה"ב אמרו היום לסוכנות הידיעות רויטרס שהטענות של החות'ים שלפיהן הם תקפו את נושאת המטוסים אייזנהאואר בים האדום הן שקריות.

  • 20:41/התרעות על ירי טילים במטולה

  • 20:24/השריפה בעקבות ירי טילי הנ"ט למטולה

    השריפה בעקבות ירי הנט על מטולה/מערכת וואלה
  • 18:35/החות'ים טוענים: תקפנו את נושאת המטוסים אייזנהאואר בים האדום

    החות'ים בתימן טענו הערב שתקפו את נושאת המטוסים האמריקנית אייזנהאואר בים האדום. לא נמסר מתי בוצעה התקיפה. בהודעה נאמר עוד שהמתקפה "השיגה את יעדיה בהצלחה".

  • 18:32/צה"ל תקף יעדים של חיזבאללה בלבנון

    כוחות צה"ל זיהו מוקדם יותר היום מחבל בעמדת תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה באזור עייתא א-שעב. זמן קצר לאחר מכן הותקפה באופן ממוקד העמדה שבה שהה המחבל. בכפר יארון שבדרום לבנון הכוחות זיהו מחבל נכנס למבנה צבאי של חיזבאללה. מטוס קרב של חיל האוויר תקף את המבנה בו שהה המחבל. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה ביישוב רמיה שבדרום לבנון. כוחות צה"ל ביצעו לאורך היום ירי להסרת איום לעבר עייתא א-שעב, אל-ג'יבין ותלוסה.

  • 18:14/שני בתים נפגעו ישירות מטילים במטולה

    ירי טילי נ"ט על מטולה. שני בתים נפגעו ישירות ושריפות בבתים ובחצרות.

  • 17:23/צה"ל: לא תקפנו את מתקן הצלב האדום באל מוואסי

    דובר צה"ל מכחיש היום טענות בדבר תקיפה של ארגונים בינלאומיים. בהודעה נאמר שאתמול התקבלה טענה על שמיעת ירי בסמוך לצוותי עבודה של ארגון WFP בציר ההומניטארי ממעבר כרם שלום לתוך רצועת עזה. לאחר בדיקה שנעשתה בנושא, עולה כי צה"ל פעל לסיכול חמושים שהיוו איום לכוחותינו הסמוכים במרחב. החמושים לא היו בסמיכות לצוות האו"ם כאשר הותקפו, ונדגיש כי הצוות לא היווה יעד לתקיפה והם לא נפגעו ממנה.

    באשר לטענות על אירוע ירי אמש במרחב אל מוואסי, צה"ל מתחקר את האירוע. על פי תחקיר ראשוני שבוצע לא מוכרת תקיפה מכוונת של צה"ל לעבר מתקן הצלב האדום. האירוע יתוחקר במהרה ובסיכומו ממצאיו יועברו לשותפינו הבינלאומיים. דובר צה"ל מוסר שצה"ל עושה מאמצים רבים להימנע מפגיעה בעובדי האו"ם ובמתקניו, ובארגונים הבינלאומיים הפועלים להעברת סיוע הומניטרי ברצועת עזה.

  • 14:41/צה"ל חיסל את אימן ע'טמה, בכיר בחמאס ובג'מעה האיסלאמית בלבנון

    צה"ל חיסל את אימן ע'טמה, פעיל טרור מרכזי בחמאס ובג'מעה האיסלאמית בלבנון. אימן ע'טמה חוסל בעקבות מעורבותו בקידום והוצאה לפועל של מתווה טרור כנגד ישראל בטווח הזמן המיידי, וכן מעורבותו בקידום פיגועי טרור נגד העורף הישראלי.

    לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully