וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיפת ברזל יירטה מטרה חשודה באזור עכו

כתבי וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 0:14

עמנואל מקרון צייץ בעברית: "המלחמה חייבת להפסק". גורמי צבא: נזק למבנה הצבאי מחיזבאללה - נפגעו תשתיות מעוצמת הפיצוץ. צה"ל השמיד את המשגר ממנו נורו הרקטות לקריית שמונה. צה"ל מאשר: כטב"ם של חיל האוויר הופל בלבנון | כל העדכונים

בווידאו: תיעוד מהמנהרות והפירים שנחקרו על ידי כוחות צה"ל בג'באליה/צילום: דו"צ
  • 22:17/בן גביר: אם רה"מ יוציא את העסקה לפועל, נפרק את הממשלה

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר הערב: "העסקה כפי שפרטיה פורסמו היום - משמעותה סיום המלחמה וויתור על מיטוט חמאס. זו עסקה מופקרת, שמהווה ניצחון לטרור וסכנה ביטחונית למדינת ישראל. הסכמה לעסקה כזו איננה הניצחון המוחלט - אלא התבוסה המוחלטת. לא נאפשר את סיום המלחמה ללא חיסולו המוחלט של חמאס. במידה וראש הממשלה יוציא לפועל את העסקה המופקרת בתנאים שפורסמו היום, שמשמעותם הם סיום המלחמה וויתור על מיטוט חמאס, עוצמה יהודית תפרק את הממשלה".

  • 22:13/סמוטריץ': לא אהיה חלק מממשלה שתסכים למתווה המוצע

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מסר הערב: "שוחחתי כעת עם ראש הממשלה והבהרתי לו שלא אהיה חלק ממשלה שתסכים למתווה המוצע ותסיים את המלחמה ללא השמדת חמאס והשבת כל החטופים. לא נסכים להפסקת המלחמה לפני השמדת חמאס, לא לפגיעה קשה בהישגי המלחמה עד כה באמצעות נסיגת צה"ל וחזרת עזתים לצפון הרצועה, ולא לשחרור סיטונאי של מחבלים שישובו חלילה לרצוח יהודים. אנו דורשים את המשך הלחימה עד להשמדת חמאס והחזרת כל החטופים, יצירת מציאות ביטחונית אחרת לחלוטין בעזה ובלבנון, חזרת כלל התושבים לבתיהם בצפון ובדרום והשקעה מאסיבית בפיתוח מואץ של חבלי הארץ הללו".

  • 22:03/מפגינים הבעירו מדורה בצומת עזריאלי

    מפגינים נגד הממשלה הבעירו הערב מדורה בצומת עזריאלי. במקום התפתחו עימותים בין שוטרים לבין מפגינים.

  • 21:40/צרים, קטאר וארה"ב בהודעה משותפת: קוראים להגיע להסכם בהתאם לעקרונות שהוצגו אתמול

    מצרים, קטאר וארה"ב אמרו הערב בהודעה משותפת: "אנו קוראים במסגרת תפקידנו כמתווכות להפסקת אש בעזה ולשחרור החטופים. אנו קוראים לחמאס וישראל להגיע להסכם בהתאם לעקרונות עליהם הודיע נשיא ארה"ב בנאומו".

  • 20:09/האזעקות בעכו: מטרה חשודה יורטה על ידי כיפת ברזל

    דובר צה"ל הודיע בהמשך להתרעה שהופעלה לפני זמן קצר במרחב עכו, שלוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה על ידי מערכת 'כיפת ברזל'. אין נזק ואין נפגעים. התרעה על ירי טילים ורקטות הופעלה באזור עכו מחשש לנפילת שברי יירוט.

    ירוט מעל בוסתן הגליל/על פי סעיף
  • 20:04/חודשה אספקת החשמל בקריית שמונה

    בעקבות מטחי הירי הבוקר לגליל, צוותי חברת החשמל הוזנקו לתיקון נזקים בקרית שמונה, מטולה, מרחב מתת ולהצבת גנרטור חירום נוסף במרחב עלמה. העבודה בוצעה בתיאום ובאישור צה"ל וכללה תיקון חוטים קרועים שנפגעו מרסיסים בקווי חשמל שחלקם חייבו עבודה בשטח טופוגרפי קשה עם תנאי עבירות מוגבלים. מחברת החשמל נמסר שהגנרטור שהותקן הלילה באזור עלמה נועד לספק מענה לשמירה על אספקת חשמל רציפה. המאמץ להחזרת החשמל נועד לאפשר, בין היתר, לחקלאי האזור את הפעלת המשקים.

  • 19:57/דו"צ: יותר מ-40 תקיפות בוצעו בלבנון ב-72 השעות האחרונות

    דובר צה"ל הודיע שב-72 השעות האחרונות בוצעו יותר מ-40 תקיפות אוויריות וקרקעיות בלבנון. על פי ההודעה, כעשר חוליות מחבלים הותקפו וארבעה מחבלים חוסלו.

  • 19:48/אזעקות בבוסתן הגליל ובעכו

  • 19:21/בפעם השנייה השעה: ירי טילים לחניתה

  • 19:19/מאות צעדו בחיפה ונשאו שלטים: "אנחנו לא הממשלה שלנו"

    מאות צעדו הערב בחיפה ממרכז הכרמל למרכז חורב כשהמסר שלהם מתכתב עם נאום נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ומביע את תמיכת העם בישראל ביזמתו: "אנחנו לא הממשלה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully