וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה בלבנון; ארה"ב תקפה מטרות של החות'ים בתימן

כתבי וואלה!

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 22:46

ארה"ב השמידה שבעה כטב"מים שאיימו על ספינות. צה"ל: המחבל יאסר חנון חוסל בג'נין רגע לפני פיגוע. חיל הים תוקף במרכז הרצועה; צה"ל פועל מהאוויר ומהקרקע בין רפיח לחאן יונס. שר ההגנה האמריקני לגלנט: על ישראל להבטיח את שלומם של הפלסטינים ברפיח | כל העדכונים

כלי טיס צה"לי תקף מבוקש בג'נין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כלי טיס צה"לי תקף מבוקש בג'נין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 22:24/דיווח בלבנון: מת מפצעיו בכיר חיזבאללה שנפצע בתקיפה שיוחסה לישראל

    מת מפצעיו בכיר בחיזבאללה, מוחמד רסול אל-עלוויה, ששימש כמפקד אזור מארון א-ראס בארגון הטרור - כך לפי דיווחים בכלי תקשורת בלבנון. אל-עלוויה נפגע בתקיפה אווירית שכוונה לרכבו ויוחסה לישראל.

  • 22:03/דיווח פלסטיני: 24 הרוגים במתקפה של צה"ל על בניין בדיר אל בלח

    על פי דיווחים פלסטיניים, 24 בני אדם נהרגו במתקפה של צה"ל על בניין אחד בדיר אל בלח ברצועת עזה. בדיווח נאמר כי רבים מההרוגים הם ילדים ונשים.

  • 18:28/בלינקן: מאוכזבים מהודעת הממשלה על הכוונה לאשר אלפי יחידות דיור בהתנחלויות

    שר החוץ של ארה"ב בלינקן אמר הערב במסיבת עיתונאים בארגנטינה: "מאוכזבים מהודעת ממשלת ישראל על הכוונה לאשר בניית אלפי יחידות דיור חדשות בהתנחלויות. ארה"ב סבורה שההתנחלויות אינן עולות בקנה אחד עם החוק הבינלאומי ואינן מועילות להשגת שלום - הן רק מחלישות את ביטחון ישראל ולא מחזקות אותו".

  • 17:15/צבא ארצות הברית השמיד כטב"מים וטילים של החות'ים בתימן

    צבא ארצות הברית הודיע היום שהשמיד כטב"מים וטילי שיוט בתימן ובים האדום, אחרי שנקבע שהם מהווים סכנה מיידית לספינות סוחר ולצי האמריקני באזור. בתקיפה הושמדו ארבעה כטב"מים ושני טילי שיוט שהיו מוכנים לשיגור מהאזור שבשליטת החות'ים. שלושה כטב"מים נוספים הושמדו בקרבת אוניות סוחר, נאמר בהודעה. המתקפות התקיימו אתמול והיום.

  • 16:46/הדי פיצוצים בנגב כתוצאה מתקיפת צה"ל בצפון עזה

    צה"ל תוקף כעת יעדי טרור כעת בצפון רצועת עזה. הדי פיצוצים נשמעים בנגב.

  • 16:15/צה"ל תקף תשתיות של חיזבאללה בלבנון

    דובר צה"ל מסר כי לפני זמן קצר מטוסי קרב תקפו מספר תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב לבונה ומבנה צבאי במרחב כפר כילא, בו פעלו מחבלי הארגון. בנוסף, כוח צה"ל תקף בירי טנק להסרת איום במרחב עייתא א-שעב. עוד נאמר בהודעה שמטוסי קרב תקפו אמש מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בליידא ובאזורים נוספים בשטח לבנון.

  • 16:13/משפחות חטופים חוסמות את איילון

    משפחות חטופים חוסמות בשעה זו את נתיבי איילון, שם הן מקיימות שולחן שבת ריק, ושרות שירי שבת כאשר על כסאות השולחן מוצבות תמונות החטופים.

    משפחות חטופים חוסמות את איילון, 23 בפברואר 2024/דנור אהרון
  • 16:00/גנץ לתושבי הדרום: חובתנו להחזיר את האמון שלכם במדינה

    השר בני גנץ פנה היום בהודעה לתושבי הדרום והצפון שבה נאמר: "לתושבי הדרום, שקיבלו אמש את ההודעה של פיקוד העורף בדבר האפשרות הביטחונית לחזרה לישובים, אני מבקש להגיד שאנחנו מבינים את החששות. ב-7 באוקטובר נפגע קשות האמון שלכם במדינה, והחובה שלנו היא להחזיר אותו במעשים. זה יקח זמן, ולכן, הלחימה תימשך גם בעתיד בעומק שטח האויב, ולא על הגדר. הבחירה אם ומתי לחזור היא בידיכם. המדינה תסייע לכל משפחה או קהילה, לקבל את ההחלטה הנכונה עבורה. אנחנו נספק לכם את כל השירותים האזרחיים. האחריות היא עלינו, בהנהגה - לביטחון שלכם וגם לחוסן שלכם. מאחורי כל ההנחיות עומדת כל ההנהגה בישראל".

    לתושבי הצפון הצפון אמר גנץ: "אני מבטיח שלא נעצור את הלחימה עד שתוכלו לחזור. אנחנו פועלים מדינית וצבאית. חיזבאללה כבר נדחק מקו הגבול, ואנחנו גם נערכים ליום פקודה שבו נצטרך להרחיב את הפעולות. בכוונתי לקדם את תוכנית חיזוק הצפון באופן מיידי כפי שהבטחנו. אנחנו נשקיע בשנים הקרובות בפיתוח הצפון והדרום באופן חסר תקדים - זהו צו השעה. אנחנו מכירים אתכם, תושבי הדרום והצפון.
    אנחנו יודעים איזה עוצמות יש בקהילות, וביחד עם כל עם ישראל, נבנה, ניבנה וננצח".

  • 15:00/תיעוד: מחבל זורק רימון אל כוחות צה"ל - ומחוסל

    לוחמי יחידת מגלן של עוצבת הקומנדו נלחמו במערב חאן יונס ותקפו מטרות באמצעות הכוונת אש מהאוויר, מארבי צלפים והיתקלויות מטווחים קצרים מול חוליות מחבלים שצצות ממקומות מסתור. הכוחות פשטו על תשתיות טרור באזור ואיתרו נשק מסוג קלאצ'ניקוב בארון בגדים, מטענים, מחסניות, מכשיר הפעלה למטענים וערכות נפץ.

    בווידאו: תיעוד: מחבל זורק רימון אל עבר כוחותינו ומחוסל/צילום: דו"צ
  • 10:39/תיעוד: פעילות כוחות הביטחון ביהודה ושומרון, מבוקשים נעצרו

    לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בכפר זעתרה שבחטיבת עציון ממנו יצאו המחבלים לפיגוע אתמול במעלה אדומים, הכוחות עצרו שני מבוקשים. בעיר טול כרם שבחטיבת מנשה, נעצרו שני מבוקשים ובדהיישה שבחטיבת עציון עצרו הכוחות שלושה מבוקשים נוספים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

    בווידאו: תיעוד מפעילות הכוחות באוגדת יהודה ושומרון/צילום: דו"צ
  • 10:12/תיעוד: שרידי מיירט ביישוב מרגליות באצבע גליל

    בווידאו: נפילת שרידי מיירט במרגליות/שימוש לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully