וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ביקורו של הנייה בקהיר נדחה לצורך "התייעצויות נוספות"

כתבי וואלה

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 0:21

צבע אדום הופעל בעוטף עזה. משרד הבריאות בעזה דיווח כי 107 פלסטינים נהרגו ברחבי הרצועה ביממה האחרונה. איחוד האמירויות תרמה 5 מיליון דולר לסוכנות אונר"א. שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן יגיע ביום ראשון למזרח התיכון | עדכונים שוטפים

גלנט בחטיבת החרמון חיזבאללה טועה אם הוא חושב שנעצור אם הוא יחדל לירות/צילום: שחר יורמן
  • 23:18/ארה"ב תקפה מטרות הקשורות לאיראן בתימן

    ארצות הברית בצעה הערב סדרה של תקיפות נגד מטרות הקשורות לאיראן בתימן, כך אמרו לרויטרס שני גורמים אמריקנים. מדובר ביום השני ברציפות של תקיפות כתגובה על הפגיעה בחיילים אמריקנים בשבוע שעבר.

  • 22:26/ארה"ב תקפה שישה טילי שיוט נגד ספינות של החות'ים

    פיקוד המרכז של ארצות הברית הודיע שכוחות אמריקנים תקפו שישה טילי שיוט נגד ספינות שהחות'ים התכוונו לשגר לעבר הים האדום. הטילים זוהו באזור בשליטת החות'ים בתימן, ועל פי ההערכה היוו איום מידי על ספינות הצי האמריקני וספינות סוחר באזור.

  • 21:55/המשטרה עצרה חמישה מפגינים ברחוב קפלן בתל אביב

    המשטרה הודיעה הערב כי עצרה ארבעה מפגינים בחשד להפרת הסדר הציבורי וחסימת התנועה ועצור נוסף בחשד לתקיפת שוטרים ברחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה בתל אביב.

  • 21:49/אזעקות נשמעו במצפה מתת בגליל

  • 22:46/הסיוע הצבאי המוצע של ארה"ב לישראל - 17.6 מיליארד דולר

    בית הנבחרים של ארצות הברית ניסח היום הצעה להענקת תמיכה צבאית בישראל בגובה של 17.6 מיליארד דולר.

  • 21:22/צה"ל תקף במטוסי קרב מבנה של חיזבאללה בדרום לבנון

    לפני זמן קצר, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב א-טייבה. בנוסף, צה"ל תקף במהלך היום בירי טנק וארטילריה מרחבים נוספים בדרום לבנון. כמו כן, במהלך השעות האחרונות זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון למרחבים הר דב, אבן מנחם ויראון, אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

  • 21:00/המשטרה השתמשה בפרשים לפיזור מפגינים בקפלן

    המשטרה פזרה הערב באמצעות פרשים הפגנה נגד הממשלה ברחוב קפלן. בהודעה שפרסמה המשטרה נאמר: "קבוצת מפגינים, שאינם נמנים עם משפחות החטופים, החליטו לצאת בצעדה לרחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה, והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש לשני הכיוונים. בעקבות החסימות והפרות הסדר הוכרז ע"י קצין משטרה כי ההפגנה בלתי חוקית ועליהם לפנות את הכביש, לאור המשך חסימת הציר ומשלא נשמעו להוראות המשטרה, נאלצו השוטרים לבצע שימוש בפרשים".

  • 20:49/דו"צ: עד כה תקפנו יותר מ-3,400 מטרות בלבנון

    דובר צה"ל דניאל הגרי אמר הערב בהצהרה המוקדשת ללחימה בצפון: "במקום אוגדה אחת פרסנו שלוש אוגדות לאורך הגבול, עם עשרות אלפי לוחמים. אנחנו בולמים תקיפות על קו הגבול של חוליות שמנסות לחדור לישראל. תקפנו יותר מ-150 חוליות מחבלים וחיסלנו יותר מ-200 מחבלים ומפקדים. מתחילת המלחמה תקפנו יותר מ-3,400 מטרות בלבנון".

    עוד אמר הגרי: "השלוחים האיראניים, כמו החות'ים, פועלים נגד כל העולם המערבי. אנחנו תוקפים תשתיות של חיזבאללה גם בסוריה. תקפנו יותר מ-50 מטרות כאלה בסוריה. נפעל בכל מקום שנדרש במזרח התיכון. מה שנכון בלבנון, נכון לסוריה וגם למקומות רחוקים יותר".

    הגרי הוסיף: "קיבלנו החלטה להתמקד בעזה. ההחלטה הזו עדיין תקפה. שם נמצאים החטופים שלנו. אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם ראשי המועצות המקומיות בצפון ומעדכנים אותם. לתושבי הצפון: למרות האתגר, גיליתם סבלנות ואורך רוח. מוטלת עלינו החובה להבטיח ביטחון בגבול הצפון, כדי שתוכלו לשוב לבתיכם. זו אחריות שלנו".

  • 19:40/האפיפיור גינה את גל האנטישמיות הגואה בעולם

    האפיפיור פרנציסקוס גינה את גל האנטישמיות הגואה ברחבי העולם. בהודעה שהתפרסמה היום אמר האפיפיור: "הכנסייה דוחה בלי הסתייגויות את האנטישמיות, ומגנה את גילויי השנאה כלפי יהודים והיהדות שהם חטא נגד אלוהים. ביחד אתכם (היהודים), אנחנו, הקתולים, מודאגים מאוד מהגידול הנורא בממתקפות נגד יהודים ברחבי העולם. קיווינו שהמונח 'לעולם לא עוד' ייקלט על ידי הדורות הצעירים", נאמר בהודעת האפיפיור.

  • 19:28/ראש המודיעין הטורקי נפגש עם הנייה בקטאר

    ראש המודיעין הטורקי איברהים קאלין נפגש היום עם מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בקטאר. כך דווחה התקשורת הטורקית. קאלין והנייה דנו במאמצים להגיע לעסקת חטופים תמורת הפסקת אש, ובסיוע הומניטרי לפלסטינים בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully