וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונים עוזבים את חאן יונס וקוראים: "העם רוצה להפיל את חמאס"

כתבי וואלה!

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 0:08

המשטרה פזרה הפגנה בקפלן בעזרת פרשים. משפחות החטופים לנתניהו: תפקידך לתקן את המחדל, לא לנזוף בנו. נתניהו על ההפגנות לשחרור החטופים: "מחזקות את דרישות חמאס". שר החוץ ישראל כ"ץ קרא לפטר את ראשי אונר"א | עדכונים שוטפים

משפחות חטופים חוסמות את איילון
25.1.24. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
משפחות חטופים חוסמות את איילון 25.1.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
  • 23:01/גרמניה הצטרפה למדינות שעצרו את המימון לאונר"א

    משרד החוץ הגרמני הודיע הערב שגם הוא לא יעביר סיוע לאונר"א. בהודעה ציין המשרד את העובדה שהארגון נקט צעדים מיידיים נגד העובדים החשודים, אך למרות זאת, גרמניה תעצור את המימון עד לתום החקירה בנושא.

  • 22:38/נציב אונר"א: הפסקת המימון לארגון "מזעזעת"

    הנציב הכללי של אונר"א פליפה לזאריני אמר הערב שההפסקה של המימון לארגון על ידי כמה מדינות היא "מזעזעת", ותפגע בעבודה ההומניטרית שנעשית באזור, ובעזה בפרט. הוא קרא למדינות שהכריזו על הפסקת הסיוע לשקול מחדש את עמדתן.

  • 22:19/שוטר תועד כשהוא בועט באישה שעוכבה בהפגנה בירושלים

    שוטר תועד הערב כשהוא בועט באישה בהפגנה בירושלים לאחר שזו עוכבה ורותקה לכביש. המשטרה טענה שהמפגינה תקפה שוטר בזמן ההפגנה בכיכר פריז בעיר.

  • 21:58/חמישה עצורים בהפגנה נגד הממשלה בקפלן

    המשטרה עצרה הערב חמישה מפגינים בחשד להפרות הסדר וחשוד נוסף בחשד לתקיפת שוטר בתל אביב, במהלך הפגנה נגד הממשלה ברחוב קפלן. המפגינים ניסו לחסום את הכניסה והיציאה לקריית הממשלה, וירדו לכביש. הם חסמו את התנועה לזמן קצר ואחר כך פונו. הכביש נפתח לתנועה.

  • 20:53/המשטרה מפזרת הפגנה בקפלן בעזרת פרשים

    המשטרה מפזרת הערב הפגנה ברחוב קפלן בתל אביב בעזרת פרשים. על פי הדיווחים, מעצרים בוצעו בזמן פיזור ההפגנה.

    המשטרה מפזרת הפגנה בקפלן, 27 בינואר 2024. רויטרס
    פיזור ההפגנה בקפלן/רויטרס
  • 20:35/משפחות החטופים לנתניהו: תפקידך לתקן את המחדל, לא לנזוף בנו

    מטה משפחות החטופים פרסם היום, בתגובה לאמירות של נתניהו שטען שההפגנות מחזקות את דרישות חמאס: "אם המשפחות לא יגייסו את תמיכת העולם והציבור לשחרור החטופים, הם יסיימו כמו רון ארד. גם להם המלצתם לא להפגין, לא לצעוק ולא להעלות את המחיר. ואז שכחתם אותו. המשפחות נפגשות עם מנהיגי העולם, הובילו את העברת התרופות לחטופים, הביאו לישראל את נשיא בית הדין בהאג, וגייסו את כלי התקשורת והמשפיענים החזקים בעולם לתמיכה בישראל ובחטופים. מצפים מראש הממשלה לזכור שהוא נבחר ציבור שתפקידו לתקן את המחדל, ולא לנזוף במי שבני משפחתם נחטפו".

    עוד נאמר בהודעה: "לו היו נעה, יאיר ואבנר מוחזקים כעת בידי חמאס במנהרות עזה בידי מרצחים מתועבים, היו מר נתניהו ורעייתו איתנו במתחם המשפחות בככר החטופים נלחמים על חייהם. משפחות החטופים מתעקשות ומקפידות שנושא החטופים הוא מעל כל שיקול פוליטי פנימי ומבקשים מראש הממשלה לנהוג בהתאם לכך ולפעול בכל דרך להשיב הביתה את אזרחי ישראל שנחטפו".

  • 20:03/נתניהו על הפגנות משפחות החטופים: "מחזקות את דרישות חמאס"

    בתגובה לשאלת וואלה! אמר נתניהו במסיבת העיתונאים הערב (שבת) על ההנחיה להרחיק את משפחות החטופים מביתו בקיסריה: "זכותם להפגין. אני לא נותן הנחיות לגורמי הביטחון. לא ידעתי על ההנחיה הזאת. אני נפגש עם המשפחות כל הזמן. לצערי מישהו במשרדי הקליט את הדברים והוציא אותם, וזה לא עוזר לנו. אף אחד לא צריך להמריץ אותי. אני נפצעתי בניסיון לחלץ חטופים במטוס סבנה. אחי נפל באותה משימה באנטבה. אני מבין שאי אפשר לשלוט ברגשות ובמארגנים, אבל זה לא עוזר. לפי כל מה שאני רואה, זה רק מחזק את דרישות החמאס ומרחיק את היעד שאנחנו רוצים בו, של החזרת כל חטופינו".

  • 19:00/צה"ל ערך אימונים אינטנסיביים בצפון, כחלק מהגברת המוכנות

    כחלק מתהליך הגברת המוכנות בגבול הצפוני נערכו בפיקוד הצפון בשבוע האחרון אימונים אינטנסיביים לחיזוק הכשירות והמוכנות ליום פקודה. במסגרת תכניות האימונים של גדודי המילואים בקו הצפון בחודשים האחרונים, תרגלו לוחמי חטיבת הצנחנים הצפונית (226) המהווה חלק מעוצבת 'המפץ' (146) וכוחות הנדסה לחימה במרחב שכונות צפופות ובנויות, בתנאי מזג אוויר חורפיים ובמתווה שטח צפוני.

    הלוחמים התאמנו מרמת המחלקה ועד צוותי הקרב הגדודיים בשילוב טנקים, לוחמי חי"ר, הנדסה ותותחנים. עד כה, המרכז הלאומי לאימוני יבשה, ביצע למעלה מ- 100 ימי אימון בהם למעלה מ- 40 תרגילים גדודיים ומעל 100 תרגילים פלוגתיים.

    סגן מפקד חטיבה 226, סגן-אלוף (מיל') יהודה אצר: "למרות מזג האוויר החורפי, הגשום, הבוץ והערפל ולאחר 113 ימי לחימה בהגנה בגבול הצפון ביצענו השבוע סדרת תרגילים קשים ומורכבים כדי לחזק את מוכנות החטיבה. הרוח של המפקדים והלוחמים איתנה, המקצועיות ברמה גבוהה מאוד ומוכנים לכל משימה אשר תבוא עלינו. לאחר השבוע הזה, אני יכול להגיד בלב שלם- אנחנו מוכנים".

    תרגילים גדודיים בירי חי ולוחמה בשטח בנוי של חטיבת הצנחנים הצפונית במילואים/דובר צה"ל
  • 18:01/ראש הממשלה יקיים היום מסיבת עיתונאים ב-19:30

    לשכת ראש הממשלה הודיעה הערב שנתניהו יקיים מסיבת עיתונאים בקריה בתל אביב, בשעה 19:30.

  • 17:51/שר החוץ כ"ץ קרא לפטר את ראשי אונר"א

    שר החוץ ישראל כ"ץ קרא היום לאו"ם לפטר את ראשי אונר"א, בעקבות המידע שלפיו עובדים של הארגון השתתפו בטבח 7 באוקטובר. בהודעה קרא כ"ץ "לפתוח בחקירה עצמאית ושקופה של כל מה שהתרחש באונרא-חמאס עזה". כ"ץ הזכיר בהודעה שארה"ב, קנדה, אוסטרליה, פינלנד, איטליה ובריטניה עצרו את המימון לאונר"א, וקרא למדינות נוספות ללכת בעקבותיהן.

  • 17:31/משפחות החטופים: אם לא תיפסק הרחקתנו מבית רה"מ, נערוך שם את העצרת המרכזית

    בעקבות הרחקת משפחות החטופים מול ביתו של ראש הממשלה בקיסריה, מטה המשפחות הודיע: "אם לא תתאפשר כניסת משפחות החטופים לאזור ביתו של ראש הממשלה, נקיים בשבוע הבא את העצרת המרכזית בהשתתפות עשרות אלפי אזרחים, בסמוך לביתו של ראש הממשלה בקיסריה. בני המשפחות דורשים לאפשר להם לזעוק בסמוך לביתו של ראש הממשלה. כמו כן, המשפחות קוראות לראש הממשלה לצאת מביתו, לשוחח עם בני המשפחות ולספק תשובות בנוגע לגורל יקיריהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully