וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין ושרה נתניהו העידו: "אין בינינו שום הסכם סודי"

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 12:44

רה"מ ורעייתו הציגו את עמדתם בדיון של שמרון נגד הבכיר לשעבר בתעשייה האווירית דוד ארצי, שטען כי הוצג לו חוזה בין בני הזוג, שמאפשר לאשת ראש הממשלה להתערב במינויים פוליטיים. "שרה לא שותפה לאף סוד מדינה - היא אפילו לא יודעת מה עשיתי בסיירת"

בנימין נתניהו ושרה נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
בנימין נתניהו ושרה נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023/ראובן קסטרו
  • 12:41

    ורצהיזר הזכירה כי שר הביטחון לשעבר משה יעלון העיד כי שכשמונה יוסי כהן לראש המוסד הוא דיבר עם נתניהו בבוקר והיה בטוח שימנו מישהו אחר, ולבסוף נתניהו הפתיע עם מינויו. לדברי יעלון, נ', שכהן חשב שיתמנה לראש המוסד, נשאל אם יהיה נאמן לראש הממשלה ורעייתו. נתניהו השיב על כך: "זו עוד דוגמה לשקר מוחלט מזה שלא קיבל את התפקיד. קיבלתי המלצות והתלבטתי עד הרגע האחרון. הכול אגדה, את ההחלטות אני מקבל לבד".

  • 12:23/נתניהו: "מצטער שלא שמעתי יותר לדעתה של שרה"

    לדברי נתניהו, הוכחה לכך ששרה לא מתערבת במינוי בכירים, היא פגישתה עם ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, שנטען כי היא ביקשה למנותו לתפקיד. "החלטתי למנות אותו", סיפר ראש הממשלה. הוא הגיע זמן קצר לאחר מכן לאזכרה לאחי. בגמר הטקס ניגש ללחוץ ידיים וגם לרעייתי שרה. היא שאלה מי אתה, והוא ענה 'ראש המוסד, תמיר פרדו'. היא פרצה בצחוק וגם הוא פרץ בצחוק. 'אתה זה שאני מיניתי', היא צחקה. אני בהחלט שומע לדעתה ואני מצטער שלפעמים לא שמעתי לדעתה, מצבי היה יותר טוב. היא אישה אינטליגנטית ואני לא חושב שיש לי יועץ טוב ממנה. אבל להגיד שיש הסכם? אין".

  • 12:16/נתניהו: "היה לי כרטיס אשראי, הפסקתי להשתמש בו כי איבדתי אותו כמה פעמים"

    ורצהיזר שואלת את נתניהו אם יש לו כרטיס אשראי. "היה לי, איבדתי אותו כמה פעמים ולכן הפסקתי להשתמש בו. זה כרוך בבעיות ביטחוניות", אמר. "לדעתי היה לי עד שנות ה-90 המוקדמות, אולי לפני".

  • 12:07/נתניהו: "שרה לא שותפה לאף סוד מדינה - היא אפילו לא יודעת מה עשיתי בסיירת"

    עוד אמר בדיון נתניהו כי "בני המשפחה שלי לא שותפים לאף סוד מדינה. רעייתי, שרה, לא רק שלא שותפה לסודות מדינה או משתתפת בדיון ביטחוני - היא גם לא יודעת מה עשיתי בסיירת מטכ"ל. זה שקר גס. אז זה מה שאביגדור ליברמן אמר, כנראה הוא מומחה גדול לסחיטה".

  • 12:04/נתניהו מכחיש את קיומו של הסכם סודי: "המצאה, בדותה מוחלטת ומבישה, עוד שקר נבזי"

    ראש הממשלה הכחיש את קיומו של הסכם סודי בינו לבין רעייתו שרה. "הכול שקר, המצאה אחת, בדותה מוחלטת ומבישה. זה עוד שקר נבזי במסכת שקרים", טען.

  • 11:55/רה"מ עלה לדוכן העדים: "אם הייתי מגיש תביעות על כל השקרים נגדי - לא הייתי עושה דבר"

    אחרי שרה עלה לדוכן העדים ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר כי "לא הגשתי מספיק תביעות דיבה, אם הייתי צריך להגיש על כל אלפי השקרים שמוטחים בי לא הייתי יכול לעשות שום דבר". עוד טען נתניהו: "בשלוש שנים של חקירות שלי ספרתי את מספר ההדלפות הפליליות שיכלו לבוא רק מרשויות האכיפה והיו 561 כאלה - בממוצע אחת ליומיים. בדרך כלל שקרית לחלוטין ומעוותת. אין פוליטיקאי בעולם שעמד בשצף כזה".

    בנימין נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
    בנימין נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023/ראובן קסטרו
  • 11:21/שרה נתניהו: "בעלי מתייעץ איתי רק על המינויים בלשכה - נכוונו לא מעט"

    שרה נתניהו סיפרה כי בעלה מתייעץ איתה הרבה פעמים, גם על מהלכים פוליטיים, אך לא על בעניינים ביטחוניים, כלכליים או של מינויי בכירים. "על הצוות של הלשכה ברור שראש הממשלה מתייעץ איתי, אלה אנשים קרובים. גם נכוונו לא מעט".

    בנימין נתניהו, שרה נתניהו, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022. ניב אהרונסון
    בנימין נתניהו, שרה נתניהו, השבעת הממשלה, כנסת, 29 בדצמבר 2022/ניב אהרונסון
  • 11:18/שרה נתניהו ביקשה לא למנות את כוכבי לרמטכ"ל? "זה עניין פרטי שלי ושל בעלי"

    עורכת הדין הזכירה כי "ליברמן אמר שהעדפת את זמיר על כוכבי". רעיית ראש הממשלה ענתה: "מה פתאום, מי דיבר איתו על הרמטכ"לות. את כוכבי פשוט לא הכרתי, את איל זמיר כן. שכשאת מכירה מישהו זה אחרת. כנראה שלא אמרתי ועובדה שהוא לא התייחס. אם אמרתי או לא אמרתי, הוא בחר בכוכבי". ורצהיזר הקשתה: "את לא אמרת או שאת לא יודעת?". נתניהו השיבה: "זה עניין פרטי שלי ושל בעלי".

  • 11:15/שרה נתניהו: "לא קראתי לתקוף את איילת שקד"

    שרה נתניהו נשאלה אם קראה לתקוף את איילת שקד. "לא", ענתה. "אני יודעת שדובר על זה בתקשורת, שקראתי בישיבות לתקוף אותה. דווקא חשבתי שלא צריך לתקוף אותה". לאחר מכן היא נשאלה אם התנגדה למינוי של אלון פנקס לשגריר באו"ם. על כך השיבה נתניהו: "הוא בא לבעלי ואמר שאומרים לו שאני מתנגדת - מסוג השקרים שנורא נוח להפיץ עליי. יש כמה דברים שעוד לא הפיצו עליי - שרצחתי את ארלוזורוב, חוץ מזה כמעט הכול".

    שרה נתניהו במשפט תביעת הדיבה שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
    שרה נתניהו במשפט תביעת הדיבה שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023/ראובן קסטרו
  • 11:03/נתניהו: "אני לפעמים נופלת בלנסות לזהות אנשים, כמו במקרה ניר חפץ"

    ורצהיזר הזכירה את דבריו של עד המדינה ניר חפץ, שהעיד ש"את האוטוריטה לאם אפשר לסמוך על אנשים". שרה השיבה: "מחמאה, אבל גם אני לפעמים נופלת, כמו במקרה שלו".

  • 10:51/נתניהו: זיהיתי מי זה בבנט לפני השאר

    ורצהיזר הציגה את הספר של בן כספית ומקריאה מפרק שנקרא "שרה", שבו נכתב שיש לה חוש לזהות אנשים. היא מבקשת משרה לתת דוגמה לפוליטיקאי שהבינה מי הוא לפני השאר. שרה אומרת "הוא לא כתב שמות, לא רוצה להסתבך", אבל אז מוסיפה: "בנט".

    נפתלי בנט בטקס חניכת בית תנועת פנימה, לוד, 14 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
    עולה גם בתביעה הזו. בנט (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully