וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: פיצוצים נשמעו בקייב, תושבים פונו מבניינים בבירה

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 14:28

ראש העיר קייב הודיע כי טרם ידועים פרטים, צוותי רפואה והצלה בדרכם לאזור הפיצוץ. ראש ממשלת בריטניה ג'ונסון הודיע: נוסיף סיוע של 525 מיליון דולר לאוקראינה

ילד עם דגל אוקראיני משתתף בהפגנה הקוראת לשחרר את החיילים האוקראינים שנכנעו בעיר מריופול, על רקע פלישת רוסיה לאוקראינה, בוולטה, מלטה, 25 ביוני 2022. רויטרס
ילד עם דגל אוקראיני משתתף בהפגנה הקוראת לשחרר את החיילים האוקראינים שנכנעו בעיר מריופול, על רקע פלישת רוסיה לאוקראינה, בוולטה, מלטה, 25 ביוני 2022/רויטרס
  • 07:55/אוקראינה: פיצוצים נשמעו בקייב

    פיצוצים נשמעו במחוז שבצ'נקי שבקייב בירת אוקראינה - כך מסר ראש העיר ויטלי קליצ'קו. קליצ'קו כתב בטלגרם כי אמבולנסים בדרכם לאזור הפיצוצים וכי פרטים נוספים יימסרו בהמשך.

  • 13:27/ביידן: "מקרה מוזר של ברבריות רוסית"

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר בפסגת ה-G7 כי התקפות הטילים הרוסיים על בירת אוקרינה קייב הלילה והבוקר היו מקרה נוסף של ברבריות רוסית.

  • 11:18/5 בני אדם נפצעו מפגיעת טיל בבניין בקייב

    לפחות חמישה בני אדם נפצעו בפגיעת טיל בבניין מרכזי בקייב, בירת אוקראינה. כך אמר ראש כוח המשטרה של אוקראינה איהור קלימנקו בטלוויזיה הלאומית.

  • 10:32/בכיר אמריקני: "ה-G7 תכריז על איסור יבוא זהב רוסי"

    פסגת ה-G7 תכריז ביום שלישי על איסור יבוא זהב רוסי - כך הודיע בכיר אמריקני. "הנשיא ומנהיגי G7 אחרים ימשיכו לפעול כדי להטיל דין וחשבון על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין", אמר הבכיר.

  • 14:04/צרפת: "תומכים באיסור על ייבוא זהב רוסי"

    צרפת הודיעה כי היא תומכת באיסור על ייבוא זהב רוסי,והודיעה כי כעת צריכות 27 המדינות החברות באיחוד האירופי לדון בנושא. בכיר צרפתי הוסיף כי צרפת לא מתנגדת לגבלה על מחירי הנפט הרוסי, אך רצה שה-G7 ידון בריסון בהגנה על המחירים כדי לרסן את האינפלציה.

  • 04:37/ג'ונסון: בריטניה תוסיף סיוע של 525 מיליון דולר לאוקראינה

    ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי יוסיף סיוע של 525 מיליון דולר לאוקראינה, כחלק מהלוואות הבנק העולמי אותן מקבלת המדינה. ג'ונסון הוסיף כי "אוקראינה יכולה לנצח והיא תנצח - אבל הם צריכים את הגיבוי שלנו כדי לעשות זאת. עכשיו זה לא הזמן לוותר על אוקראינה".

  • 13:21/אוקראינה: תומכים במולדובה נגד האיומים עליה מצד רוסיה

    שר החוץ של אוקראינה דמיטרו קולבה אמר כי המדינה עומדת לצד מולדובה, בתגובה לאיומים כלפיה מצד רוסיה. זאת, על רקע איומיה של מוסקבה נגד אוקראינה ומולדובה, לפיהם יהיו "השלכות שליליות" על הפיכתן למועמדות לחברות באיחוד האירופי. "כל מה שנשאר לרוסיה זה לירוק איומים לעבר מדינות אחרות, לאחר שנים של מדיניות כושלת המבוססת על תוקפנות, כפייה וחוסר כבוד", כתב קולבה בטוויטר.

  • 10:03/ג'ונסון: חושש שאוקראינה תיאלץ לסכם על הסכם שלום "רע"

    ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי הוא חושש שאוקראינה עלולה להיכנע ללחצים ולסכם על הסכם שלום מול רוסיה שאינו תואם את האינטרסים שלה. זאת, בשל ההשלכות הכלכליות של המלחמה באירופה. "יותר מדי מדינות אומרות שזו מלחמה מיותרת, ולכן הלחץ יגבר וייתכן שיכפה על האוקראינים להסכים על הסכם שלום רע", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully