וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה באוקראינה: הכוחות האוקראיניים יצטרכו לסגת מסבוורדונצק

עודכן לאחרונה: 24.6.2022 / 13:47

הנשיא זלנסקי ברך על ההחלטה של האיחוד להעניק למדינתו מעמד של "מועמדות" להצטרפות לארגון ואמר כי זה "רגע ייחודי ביחסים הבילטרליים". הצי הרוסי "קיבל הוראות להטיל מצור על נמלי הים האוקראיניים"

כבאים מכבים שריפה במחסן בעקבות הפגזות אחרונות במהלך הלחימה בין אוקראינה לרוסיה בדונייצק, אוקראינה, 6 ביוני 2022.. רויטרס
כבאים מכבים שריפה במחסן בעקבות הפגזות אחרונות במהלך הלחימה בין אוקראינה לרוסיה בדונייצק, אוקראינה, 6 ביוני 2022./רויטרס
  • 13:43/גרמניה: "רוסיה משתמשת ברעב ככלי נשק ומחזיקה את כל העולם כבן ערובה"

    "רוסיה משתמשת ברעב ככלי נשק במלחמה ומחזיקה את כל העולם כבן ערובה", אמרה שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. עוד הוסיפה כי "העדיפות העליונה כרגע היא להקים נתיבי תחבורה שיאפשרו ייצוא תבואה מאוקראינה".

  • 13:41/רוסיה: "כיתרנו 2,000 חיילים אוקראינים בדונבאס"

    רוסיה טוענת כי היא כיתרה כ-2,000 חיילים אוקראינים בעיר דונבאס בזמן שהיא מגבירה את מאמציה להשתלט על הערים סברודוניצק ולישיצ'נסק. "41 חיילים נכנעו מרצונם ביממה האחרונה" הוסיף איגור קונשנקוב, דובר משרד ההגנה של רוסיה.

  • 11:18/הצי הרוסי "קיבל הוראות להטיל מצור על נמלי הים האוקראיניים"

    ארצות הברית מחזיקה במידע שלפיו הצי של הים השחור של רוסיה "קיבל הוראות להטיל מצור על נמלי הים האוקראיניים של אודסה ואוצ'קיב", אמר מקור ל-CNN. הכוחות הרוסיים משתמשם במוקשים בים השחור ולפני כן השתמשו במוקשים בנהר דנייפרו.

  • 11:17

    מדינות ה-BRIC - ברזיל, רוסיה, הודו, סין ודרום אפריקה - אמרו כי הן תומכות בשיחות בין רוסיה לאוקראינה בהצהרה משותפת שפורסמה באתר הקרמלין.

  • 07:56/הקרבות בדונבאס: "רוסיה השתלטה על עיירה נוספת, יש לסגת מסברודונצק"

    סרהי חיידאי, מושל מחוז לוהנסק שבאוקראינה, אמר כי רוסיה השתלטה על העיירה מיקולייבקה, שממוקמת סמוך לכביש מרכזי בדרך לעיר ליסיצ'נסק. עוד הוסיף כי הלחימה ממשיכה בעיר סברודונצק שבחבל דונבאס, שם רוסיה התקדמה באופן איטי במשך כמה שבועות, וציין כי הכוחות האוקראיניים יצטרכו לסגת מהמקום. בנוסף מסר כי הכוחות האוקראיניים הדפו תקיפה רוסית בפאתיה הדרומיים של ליסיצ'נסק, העיר היחידה באזור שעדיין נמצאת תחת שליטה מלאה של האוקראינים.

  • 04:34/זלסנקי על ההחלטה של האיחוד האירופי: "זה רגע היסטורי"

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ברך על ההחלטה של האיחוד האירופי להעניק מעמד של "מועמדת" לארגון ואמר כי זה "רגע היסטורי וייחודי ביחסים הבילטרליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully