וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע היסטורי": האיחוד האירופי תמך במועמדות אוקראינה ומולדובה להצטרפות

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 21:38

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ברך על ההחלטה של האיחוד להעניק למדינתו מעמד של "מועמדת" ואמר כי זה "רגע היסטורי וייחודי ביחסים הבילטרליים". ממשל ביידן צפוי להכריז עוד היום על חבילת סיוע צבאית נוספת לאוקראינה

נשיא אוקראינה, זלנסקי במהלך פגישתו עם עמיתו הצקפתי מקרון בקייב 9 בפברואר 2022. רויטרס
נשיא אוקראינה, זלנסקי במהלך פגישתו עם עמיתו הצקפתי מקרון בקייב 9 בפברואר 2022/רויטרס
  • 21:29/האיחוד האירופי הכריז רשמית שאוקראינה מועמדת להצטרף לאיחוד

    האיחוד האירופי הכריז רשמית שאוקראינה מועמדת להצטרף לאיחוד. מנהיגי האיחוד קיבלו את אוקראינה ומולדובה כמועמדות לחברות בארגון, אמרה נשיא המועצה האירופית שארל מישל. "#EUCO החליט כרגע לגבי מעמד של מועמדת לאיחוד של אוקראינה ושל מולדובה - רגע היסטורי", הוא צייץ.

  • 21:34

    נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ברך על ההחלטה של האיחוד להעניק מעמד של מועמדת לארגון ואמר כי זה "רגע היסטורי וייחודי ביחסים הבילטרליים".

  • 20:22/ארה"ב תשלח סיוע ביטחוני נוסף לאוקראינה בסך 450 מיליון דולר

    ארה"ב תשלח חבילת סיוע ביטחונית נוספת לאוקראינה בסך 450 מיליון דולר - כך מסרו גורמים אמריקאים רשמיים. החבילה תכלול בין היתר העברת מערכות רקטות ארוכות טווח למדינה.

  • 18:07/ארה"ב: "נכריז על חבילת סיוע צבאית נוספת לאוקראינה בסך 500 מיליון דולר"

    ממשל ביידן צפוי להכריז עוד היום על חבילת סיוע צבאית נוספת לאוקראינה. חבילת הסיוע תהיה בסכום של יותר מ-500 מיליון דולר ותכלול מערכות רקטות ארטילריות ותחמושת ארטילרית.

  • 16:59/חברת הספורט "נייק": עוזבים רשמית את רוסיה

    חברת הספורט האמריקאית "נייקי" הודיעה רשמית כי היא עוזבת סופית את רוסיה ואת המכירות בשוק הרוסי. "אנחנו תומכים באופן מלא בעובדים האוקראינים שלנו".

  • 16:11/אוקראינה: יותר ממחצית הערים באזור דונייצק נמצאות בשליטה רוסית

    יותר ממחצים הערים באזור דונייצק שבאוקראינה נמצאות בשליטה רוסית - כך נמסר מראש צבא מחוז דונייצק, פבלו קירילנקו. "לפנינו עוד קרבות רציניים", הוסיף קירילנקו.

  • 14:41/מערכת HIMARS מארצות הברית הגיעה לאוקראינה

    מערכת HIMARS, שמשגרת טילים לטווח ארוך, מארצות הברית הגיעה לאוקראינה, אמר שר ההגנה האוקראיני אולקסיי רזינוב. "תודה לכם עמיתי האמריקנים וחברי שר ההגנה לויד אוסטין על הכלים העוצמתיים האלה! הקיץ של הרוסים הכובשים יהיה חם...והאחרון בעבור חלקם", הוא צייץ.

  • 12:25/בריטניה הציגה שורה של סנקציות סחר חדשות נגד רוסיה

    בריטניה הציגה שורה של סנקציות סחר חדשות נגד רוסיה, שכוללות איסור על יצוא לרוסיה של מגוון מוצרים וטכנולוגיה, דלק מטוסים ולירות שטרלינג.

  • 10:49/מדינות באיחוד האירופי נפגעו מהקיצוצים באספקת הגז מרוסיה

    תריסר מדינות באיחוד האירופי נפגעו מהקיצוצים באספקת הגז מרוסיה, אמר ראש מדיניות האקלים של האיחוד פרנס טימרמן. לדבריו, עשר מתוך 27 המדינות פירסמו "אזהרה ראשונית" לגבי הגז - שלב ראשון מתוך שלושה.

  • 10:43/פוטין הופיע בווידאו בפסגה הווירטואלית של מדינות ה-BRIC

    נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הופיע בווידאו בפסגה הווירטואלית של מדינות ה-BRIC (הודו, סין, ברזיל ורוסיה) שאותה מארחת בייג'ין. הוא אמר שרוסיה משנה את המסלול שלה ל"שותפות בינלאומיות אמינות" כמו ברזיל, הודו, סין ודרום אפריקה, בזמן שהמערב מנסה לחתוך עמה קשרים כלכליים. הפסגה היא הפורום הבינלאומי הראשון שבו משתתף פוטין מאז הפלישה לאוקראינה.

  • 10:42/העיר הדרומית מיקולייב נפגעה משבעה טילים

    העיר הדרומית מיקולייב נפגעה משבעה טילים, אדם אחד נהרג ושניים נפצעו. בית ספר בן חמש קומות נפגע גם כן. בחרקוב בצפון, עשרה בני אדם נהרגו ועשרה נפצעו במתקפה רוסית על העיר. בליסיצ'נסק, הרוסים השתלטו על שטחים מסביב לעיר האחרונה במזרח אוקראינה שעדיין נמצאת בשליטה אוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully