וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המצור הרוסי על יצוא חיטה אוקראינית הוא פשע מלחמה"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 16:28

רוסיה הפציצה באודסה כתגובה להפצצת מתקן קידוח נפט של חברה מחצי האי קרים. המערב חייב להתכונן למלחמה ארוכה באוקראינה - אמרו מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון

שדה חיטה במזרח אוקראינה. רויטרס
שדה חיטה במזרח אוקראינה/רויטרס
  • 03:29/המערב חייב להתוכנן למלחמה ארוכה באוקראינה

    המערב חייב להתכונן למלחמה ארוכה באוקראינה - אמרו מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג וראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון.השניים גם חזרו על כך שממשלות המערב חייבות להמשיך לתמוך באוקראינה כדי להרתיע תוקפנות עתידית של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

  • 10:13

    המצור הרוסי על יצוא של מיליוני טון תבואה אוקראינית הוא פשע מלחמה, אמר שר החוץ של האיחוד האירופה ז'וזפ בורל. "אנחנו קוראים לרוסיה להסיר את המצור על נמלי הים של אוקראינה, זה בלתי נתפש, אי אפשר לדמיין שמיליוני טון חיטה חסומים באוקראינה בעוד שאר העולם סובל מרעב. זה פשע מלחמה אמיתי, איני יכול לדמיים לעצמי שזה יימשך עוד זמן רב", הואמר בהגיעו לפגישה של שרי החוץ של מדינות האיחוד בלוקסמבורג.

  • 16:23

    פיצוצים הרעידו את עיר הנמל הדרומית אודסה, לאחר שמפקד חצי האי קרים הפרו רוסי אמר כי כוחות אוקראינים תקפו מתקני קידוח בים השחור בבעלות חברת נפט וגז מהאזור ושלושה בני אדם נפגעו.


    לדברי אולקסיי חונצ'רנקו, מחוקק מאודסה, העיר הותקפה כ"נקמה על ההפצצות הבוקר של מתקני קידוח הנפפט ליד חצי האי קרים". לא ברור אם היו נפגעים במתקפה על אודסה.

  • 01:26/רוסיה: המתקפה על העיר סוורדונצק מתקדמת בהצלחה

    רוסיה אמרה כי המתקפה שלה על העיר סוורדונצק שבמזרח אוקראינה מתקדמת בהצלחה, לאחר שכוחתיה השתלטו על שולי העיר. עוד הודיע כי טיל שיוט לטווח ארוך פגע במרכז פיקוד בחבל דנייפרופטרובסק וגרם למותם של קצינים אוקראינים בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully