וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה באוקראינה: "הקרב בדונבאס יירשם בהיסטוריה הצבאית של אירופה"

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 23:50

"שלושת הגשרים המחברים בין הערים סוורודונצק לליסיצ'נסק נסגרו למעבר כלי רכב, דבר שמגביל את אפשרויות פינוי התושבים מהמקום", אמר סרהיי היידי, ראש אזור לוהנסק. "הגשרים אפשרו להעביר סיוע הומניטרי"

תושב מקומי מביט בדשא שעלה באש לאחר הפגזה, על רקע המתקפה של רוסיה על אוקראינה, ליד העיירה באחמוט, אזור דונייצק אוקראינה 12 ביוני 2022.. רויטרס
תושב מקומי מביט בדשא שעלה באש לאחר הפגזה, על רקע המתקפה של רוסיה על אוקראינה, ליד העיירה באחמוט, אזור דונייצק אוקראינה 12 ביוני 2022./רויטרס
  • 17:27/גרמניה תציג רשימת סנקציות חדשה על נכסים של אוליכרגים רוסים

    גרמניה תציג רשימת סנקציות חדשה על נכסים של אוליגרכים רוסים - כך אמר קנצלר גרמניה, אולף שולץ. עוד אמר כי "התוקפנות של רוסיה נגד אוקראינה גרמה לנו להבין שהסנקציות נגד רוסיה צריכות להיות יעילות יותר".

  • 23:07/רוסיה אסרה על 29 עיתונאים בריטים להיכנס לשטחה

    רוסיה אסרה על 29 עיתונאים, נציגי תקשורת ואנשי תעשייה ביטחונית בריטים להיכנס לשטחה בהם נציגים של תאגיד השידור BBC, ערוץ החדשות "סקיי ניוז" והעיתונים "הגרדיאן" ו"הטיימס" - כך מסר משרד החוץ של רוסיה. לדבריו, זוהי תגובתה של רוסיה על הסנקציות שהטילו עליה מדינות המערב, ועל הלחץ המופעל על כלי התקשורת המנוהלים על ידה בחו"ל.

  • 22:38/אוקראינה: תמונות לוויין חדשות מציגות את הנזק שנגרם לגשרים בעיר סברודונצק

    תמונות לוויין חדשות של אוקראינה מציגות את הנזק שנגרם לגשרים בעיר סברודונצק מהמתקפות הרוסיות. משרד ההגנה הבריטי טוען שרוסיה ביצעה "התקדמות קטנה" בעיר חרקוב "לראשונה מזה כמה שבועות".

  • 23:50/זלנסקי: "סובלים אבידות כבדות בלחימה בסברודונצק ובחרקוב"

    נשיא אוקראינה וולודימר זלנסקי מסר כי הכוחות האוקראיניים סובלים אבידות כבדות בלחימה בסברודונצק שבמחוז לוהנסק, ובאזור חרקוב - העיר השנייה בגודלה שבצפון-מזרח המדינה. זלנסקי אמר כי מדינתו זקוקה לנשק מודרני נגד טילים, וכי אין הצדקה לכך שמדינות המערב יתעכבו במסירתו.

  • 14:44/רוסיה: הצענו ללוחמים האוקראינים בסוורדונצק להיכנע

    משרד ההגנה הרוסי אמר כי הציע ללוחמים האוקראינים במפעל אזוט בסוורדונצק להיכנע עד ה-15 ביוני. על פי אוקראינה, מסתתרים במפעל 800 בני אדם, ובהם אזרחים ולוחמים.

  • 02:00/אוקראינה: שלושה גשרים חשובים במדינה נחסמו למעבר

    שלושת הגשרים המחברים בין הערים סברודונצק וליסיצ'נסק נסגרו למעבר כלי רכב, דבר שמגביל את אפשרויות פינוי התושבים מהמקום - כך אמר סריי היידי, ראש אזור לוהנסק. "הגשרים אפשרו להעביר סיוע הומניטרי", הוסיף.

  • 10:34

    גופותיהם של שבעה אזרחים נמצאו ליד הכפר מירוטסקי, מרביתם עם "ידיים קשורות וברכיים עם פצעי ירי", על פי מפקד המשטרה של אזור קייב אנדריי נייביטוב. לדבריו, הקורבנות עברו עינויים.

  • 10:24/רוסיה פרסמה הצהרה לגבי הפעילות של חיל האוויר באוקראינה

    משרד ההגנה הרוסי פרסם הצהרה לגבי הפעילות של חיל האוויר באוקראינה. לטענתו, "צוותים של תקיפות אוויריות שיגרו מתקפות טילים על מתקנים צבאיים וציוד של חטיבות של כוחות אוקראיניים. כתוצאה מכך, כלי רב משוריינים ועמדות צבאיות מבוצרות בשטח של הכוחות האוקראיניים הושמדו". בווידאו נראית שורה של מטוסי Su-25 עם האות 'Z' מצויירת עליהם.

  • 01:54/זלנסקי: הקרב על דונבאס הוא האכזרי ביותר שהיה באירופה

    הקרב על דונבאס הוא "אחד הקרבות האכזריים ביותר באירופה", אמר נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי. עוד אמר כי "הקרב יירשם בהיסטוריה הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully